Jump to content

mirrin kierre korkkas ..kuka auttais ,, kellään tietoa ??


Guest mirri72

Recommended Posts

Guest NixCalibur

No äkkiseltään tulee mieleen supistusnippa jossa sisäkierre anturille (M10x1) ja ulkokierre sitten isompi. Tämä tietty vaatii korkanneen reijän suurentamista ja uudelleen kierteyttämistä. Tässä tosin vaarana lastujen pääsy öljykanavaan.

 

Jos ei ole pahasti korkannut niin voihan tuohon laittaa jotain hydrauliikkalukitetta väliin ja ruuvata varovasti kiinni, mutta anturi saattaa huonolla tuurilla pullahtaa öljyjen kera irti koneesta.

Link to comment

lähti anturin matkassa kierteen jämät mukana , ei oikein lukitteella varmaan pysy..mulla kans kävi mieles laittaa väli holkki ,,mutta kun sais estettyä jotenkin lastujen pääsyn kanavaan ,,vai pitäiskö laittaa kone käymään et lastut tulis öljyn mukana ulos??

Link to comment

kierretappiin vaseliinia, (sitoo lastuja kiinni). välillä puhdistaa lastut pois ja uutta rasvaa tappiin...

+hyvätehoinen imuri kiinni lohkoon,(hallitus ei tuosta tykkää, talliin oma imuri, vink vink...) kun tekee hitaasti ja varovasti uutta jengaa...

 

noin oon itse toiminut ja voin tuota suositella!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...