Jump to content

CSP-vivusto & DRLA´t


Recommended Posts

Guest Aircooled.fi
Posted

CSP-osat kannattaa sitten ottaa CSP:ltä suoraan (Aircooled.fi:n kautta), niin ei tarvitse maksaa ylimääräistä.

 

Tällä hetkellä Aircooled.fi tilaa CSP:ltä osia kerran kuussa, joten ei tarvitse odotella turhia.

 

Tomppa

Aircooled.fi

Posted
CSP-osat kannattaa sitten ottaa CSP:ltä suoraan (Aircooled.fi:n kautta), niin ei tarvitse maksaa ylimääräistä.

 

Tällä hetkellä Aircooled.fi tilaa CSP:ltä osia kerran kuussa, joten ei tarvitse odotella turhia.

 

Tomppa

Aircooled.fi

 

Tattista vinkistä, eiköhän me näin toimita.

Posted

Kuinkaspäin DRLA läpät aukeaa, toi vivusto on työntävä. Eli siinä saattaa olla eroa, itse en ole koskaan dellujen kanssa pelannut.

 

Edit: Csp:n oma manuska sanoo: Can only be used on dual IDF Weber carburetors

Guest OberSchlachter
Posted

Tai sitten CSP-osat kannattaa ostaa OberSchlachter Oy:n kautta, joka Paruzzi-brandin myötä on yksi suurimmista CSP:n asiakkaista. Tätäkin tuotetta löytyy meiltä Hollannista hyllystä, ja tilaamme tavaraa suomeen kerran viikossa! joten ei tarvitse turhia odotella ;)

 

Ja meidän kanssamme voi aina hinnasta neuvotella =D, ei muuta kuin ota yhteyttä;

 

http://www.oberschlachter.fi

info [@] oberschlachter.fi

tai soita 044-2110000

Guest Aircooled.fi
Posted

Virallisena CSP -jälleenmyyjänä Aircooled.fi saa erinomaista apua suoraan CSP:ltä, samoin kuin tarvittaessa myös kaikki Aircooled.fi:n asiakkaat niin sähköpostitse, kuin puhelimitse.

 

Tässä on tuon vivuston asennusohje:

 

http://www.csp-shop.de/technik/pdf/deeng/20031.pdf

 

Aircooled.fi:n hinta on sama kuin CSP:llä, eli 89 euroa, joten "välikäsilisä" on jo valmiiksi neuvoteltu pois. Aircooled.fi ottaa myös jatkossa varastoon kaikkia CSP:n itse valmistamia tuotteita (mm. juuri näitä vivustoja), mikä lyhentää toimitusajan muutamaan päivään.

Guest fgronlun
Posted

Osta tämä scatin oma. se ainakin sopii dellortojen kanssa

http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=1228

 

Ja minusta tuo on suht ok vivusto tuplille. Ei ole vivustot hankaamassa eikä painekotelojen tiellä :)

 

Miten tuommosessa nuo vipuvarret menee en osaa sanoa. Kaasu pohjassa ainakin molemmat kaasarit on tapissa ja tyhjäkäynnin saanu myös synkattua..

 

Yx juttu tuossa eroaa että vivustot on yhden ja saman ruuvin alla joten yksi tanko vetää ku toinen työntää. Tuossa CSP omassa näyttää työntävän molemmat?

 

Tässä huono kuva vivustosta asennettuna

Picture171.jpg

Posted

Eihän siinä kai muutakuin että passaako sarjan vipuset dellorton kaasareihin, niin että tulee toimiva liikerata. Miksei passaisi..odotamme vastausta. CSP:n tuotteet ovat ihan hyvälaatuisia, voittaa empishitin kirkkaasti ;)

Posted
CSP:n tuotteet ovat ihan hyvälaatuisia, voittaa empin tuotteet kirkkaasti ;)

 

No noista kahdesta ei saa puhua edes samassa lauseessa. =)

Posted

Näyttäis myös että CSP:n asennusohjeisiin on enemmän panostettu kuin jopa bergin asennusohjeisiin, ei etteikö niistäkin saa selvää.. :D

Posted

Gyntteri vastas :

 

"Hi there

hope you are well

our IDF version should work

maybe some works depending on modell Dellorto on the connections

but in 90%+ of the Dellortos it fits

regards

Gunter"

 

Tarttee varmaan laittaa piakkoin tilaukseen. =)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...