Guest Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Käviks osat puhallettavana Messukylän notkossa vai missä? t. Mika Tuota voi suositella edelleen. Perusteellista jälkeä asiallisella hinnalla. Quote Link to comment
vesav Posted May 18, 2010 Author Share Posted May 18, 2010 Voiskohan joku kertoa mulle mihin helvettiin olen pistänyt toisen keinuvipuakselin "talteen"?=!?!?! Tarvitsee varmaan kohta ostaa uudet kun ei hommat edisty mystisten katoamis temppujen takia... Ahdistaa... Vesa Quote Link to comment
vesav Posted May 21, 2010 Author Share Posted May 21, 2010 No kun ei aksilaa löydy niin tarttee jotain tehdä... tiputin perää napsun verran... mielestäni stänssi kohentu huomattavasti, tosin keula on vielä hieman liian korkealla... vielä kun saisi tuota paineilmaa etuakseliin enne BugRunia niin olisin tyytyväinen... Ps. jos jollain on ylimääräsenä 1:1.25 keunut akseleineen niin tarjoappa yv:llä kireän hinnan kera... ;) Vesa Quote Link to comment
vesav Posted May 31, 2010 Author Share Posted May 31, 2010 Täytyy olla monta projektia että pysyy into yllä.. ;) Visioita... Jos yhdistäisi vähän harrastuksia... Vesa Quote Link to comment
vesav Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 Paljon on tapahtunut viime postauksen jälkeen kilometrejäkin kuplaan kertynyt yli 25tkm lisää... Ilmajousetkin on toiminut oikein mukavasti, mutta painesäiliö tarttisi vaihtaa isompaan tai sitten laittaa hihnavetonen kompura kiinni moottorin kylkeen... takapään pussitus olisi vielä kanssa tarkoitus toteuttaa piakkoin 2010 vuoden 100+ motor show:sta kupla sai Oldschool luokan kakkos pystin (ensimmäinen meni ikävä kyllä ruotsiin über siistille lowrider saabille...) Nyt työnalla on levyjarrut eteen ja levyjä lukuunottamatta kaikki tarvittava onkin jo hankittu... samalla vanteet olisi tarkoitus vaihtaa porkkejakoisiksi seuraavalle kesärengas kaudelle... Ensimmäinen talvi kuplan kanssa on lähtenyt käyntiin oikein mallikkaasti ilman ongelmia... lämpöä riittää eikä pidosta ole pulaa... Eessä alla uudet 135 nasta misukat ja takana uudet hakkapeliitta 5 185/60 ajomukavuus on parempi kuin oli aikanaan vanhassa käyttiksessä 2002 mallin seat ibitsassa... Talvi kuplailussa muutenkin mukavaa se kun ei kokoajan v****a se kun ajo haluja olis muttei pääse kuplan puikkoihin... Emäntäkin on tyytyväinen kun saa pitää perheen käyttöauton omanaan... Eli tämä ei varmasti ole viimeinen talvi kun ajelen ilmajäähyllä... Jos työt antaa myöden niin ensitalveksi koitan saada kuntoon ikuisuus projekti paksutolpan, jolla olisikin tarkoitus ajella sitten vain talvisin... Moottori projekti nököttää tallin nurkassa surkeana motivaation puutteen takia... hommiahan siinä ei paljon enää olisi, mutta kun muut projektit (moottoripyörät ja vene) vie kaiken vapaa-ajan... Voi olla että saan vielä jossain vaiheessa motivaatio ruiskeen ja saan aikaseksi anturoida ja johdottaa ruiskun niin saisi sisäänajon tehtyä... Ensinmäisen hörähdyksen jälkeen motivaatio pulasta tuskin olisi enää tietoakaan... Aina tasasin väliajoin mielessä pyörähtää syntiset ajatukset tuplakaasareiden hankinnasta, mutta onneksi en sellaiseen hömpötykseen ole sortunut veikkaisin että pienempi työ tuon ruiskun anturoinnin ja johdotuksen kanssa on kun olisi saada säädettyä ne kaasarit... Ohessa vielä talvinen kuva kulkineesta... Vesa Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Heti alko polttelemaan kuplaa talviautoksi :) Varsinki näin leutona ja vähälumisena talvena ois saanu ajella naama näkkärillä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.