Jump to content

pallokeulan takajarrukengät & asennussarjat & käsijarruvaije


Guest Toheltaja

Recommended Posts

Guest Toheltaja

Kataloogit antaa aika montaa eri sorttia. Mulla tarve nyt 55mm leveille kengille, muuten näyttäs jopa olevan samalla "rungolla" ku 63-70 (nää tosin kapeemmat)

 

71 ja 72 vuosimalleille tarjoo CSP omaa malliaan, ja 73-79 taasen omaa. Mikäs näistä osuu tuohon 55mm leveyteen, kun aihion vuosimallista ei o hajua. Sen verran erikoista tossa oli edellisiin IRS kamoihin verrattuna että tukivarressa on vastaavalla tavalla valuosassa tuo "kolmio" putki kiinni ku kuplassa, eli semmosella lyötävällä sokalla. Edelliset mitkä oon purkanu, tätä ei ole edes ollut valussa, vaan siinä on ollut reikä, joka on hitsattu täyteen että putki on jäänyt valuosan sisään. Jos tuo selventää vuosimallia yhtään?!

 

Samaten asennussarjaa saa 71-72 ja toinen 73-79. Mitä eroa näissä on?

 

rumpu kuitenkin sama kaikissa 70-79 malleissa, kuten näytää olevan jarrukilpikin?!

Link to comment
Guest Toheltaja

määhän pällistelen noista vanhoista kumpi on lähempänä totuutta. Näytti siltä että tuo vanhempi on samanmoinen. Onkohan toi uudempi sitten jollain automaattisäädöllä, sellastakin eräs kataloogi väitti olevan. Mulla ei o moista vastaan koskan tullu tosin...

Link to comment

Automaattisäätö M(lisä)varusteena alkaen vuosimallista-73,vuosimallista-80 alkaen vakiona.

-68-70 45 mm takahihnat,-71 alkaen 55mm.

-71 omat kengät sylinterit ja jouset,-72 alkaen ne uudemmat.

Etujarruissa jako menee niin että -71-72 vanhemmat ja-73-79 uudemmat.

Link to comment
Guest Toheltaja

no - näyttää siltä että niitä on kaikilla muilla paitti mulla sitte :) kattotaan mistä ostetaan, halvimmallahan ne saa jokapaikasta teistä kolmesta ;)

Link to comment
Guest Toheltaja

Käykö vakiot 63-67 käkkärivaijerit, jos laittaa pallon takarummut? Vai muuttuuko mitta? En ikinä vielä o rumpujarrukamoja laittanu uudemmasta, edelliset projektit päivitetty levyille suoraan...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...