-Alex- Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Oletteko juurikaan testailleet että millainen 17" rengaskoko edessä antaa parhaan tuloksen kuplassa katuajossa ja satunnaisessa kovemmassa mutka-ajossa? Hirmuisen leveätä ei viitsisi laittaa, koska kevyt etupää, sikäli yleensä porschessakin on ollut aika kapee eturengas matalaprofiiliseksi =) 205/50 tai 205/45 17" kokoa olen ajatellut, tulevat vanteet ovat edessä 7,5" leveät ja takana 9" leveät. Kieltämättä tuo 205/50 17 on aika pullean näköinen =) Quote Link to comment
Dennis Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Riippuu mikä kupla, olkatappi, pallonivel tai Mc Phersson keulalla 17" ei kokemuksia, mutta 16" kokemuksia. Minulla 1300 -74 G-Lookkerissani edessä vakioleveydellä oleva säätö akseli, Camber säätoholkit missä enemmän säätövaraa ja säädetty renkaiden yläreunat niin sisään kun pystyy, niin että rengas ei kuitenkaan ota kinni iskaritorniin. Vanteina 6 X 16 Fuchs et muistaakseni 36. 205/50-16 otti kiinni lokasuojanreunaan, 195/50-16 toimii, minulla kapea 6" vanne ja huomioitava että samankokoisissa renkaissa saattaa olla yli 10mm leveysheittoja rengasvalmistajasta ja mallista riippuen. Autoissa on myös eroja, joten kun on millipeliä niin autojen rakenteissa on eroja. Dennis Quote Link to comment
pipo_esa Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Mitäs noi camperin säätöholkit on? Itsellä 7,5x17 et 35 vanne kavennetulla aksilalla tulossa 205/45 kumeille, 225/45 ei mahtunut kääntymään paljon yhtään http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/ ... uvanne.jpg Quote Link to comment
Dennis Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Ylänivelen ympärillä on se epäkeskoholkki, on olemassa niitä missä reikä enemmän sivussa jotta olisi enemmän säätövaraa, en muista mistä ostin, ehkä Kuplapajalta. Dennis Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.