Hebster52 Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Elikkä minun -66:seen rakennettu 1600 moottori on alunperin ollu kolkin moottori jossa ilmeisesti on ollu huohotusputkien lähdöt kansissa. Voinko tulpata nuo ja vain käyttää typ-1 öljyntäyttöputkessa olevaa huohotusputkea ja liittää se letkulla ilmaputsariin? Pitääkö olla liitettynä molempiin putsareihin T-liittimellä vai riittääkö että on vain toiseen putsariin? Vai tulppaanko tuon typ-1 huohotinputken ja liitän letkut kansista kumpaankin putsariin? Vai johdanko noi putket letkuilla "asvaltille"... :) Quote Link to comment
Per Jernström Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Onhan lohkoissa hieman eroja, mutta eiköhän se käy ihan kuplan tavoin jos niin on kätevitä. Itse olen tehnyt vastaavasti kun on mun nelostyypin moottorissa (alunprin Porsche 914 kone) missä on putket kansissa ja keskellä. Kansiin menee suodattimen kautta ilmaa sisään ja keskeltä otetaan ulos imusarjaan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.