Guest Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Millaisia ilmansuodattimia porukka on käyttänyt mega-koneissaan? Pitäisi löytää joku normaali vapaavirtaussuodatinta huomattavasti paremmin imuääniä vaimentava suodatinpaketti. Quote Link to comment
TeeKoo Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Sama ongelma täälläkin. Löysin joskus netistä liitteenä olevan kuvan. Tuollainen putsariratkaisu voisi olla hiljainen. Vielä kun tietäisi mistä autosta sopivan putsarikotelon löytyisi Quote Link to comment
Guest Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Jossain näin alkuperäistyylisen suodatinkotelon mikä oli nätin symmetrinen. Kun vain löytäisi sen kuvan. Quote Link to comment
JaniM Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 http://porvwoo.fi/documents/Tekniikkatuokio_yleis.jpg Tuollasia ollut alunperin mulla tarkoitus noihin. Tietenkin ihan hiljasia ei ole, mut ei tuo mun mielestä mikään äänekäs ollut. Quote Link to comment
JM Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Meniskö tohon alkuperänen muokkaamalla? Mitään valmista ratkaisua tuskin löytyy. Quote Link to comment
JaniM Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Silkkarimutka ja alumiiniputkea pätkä ja suodatin johonkin sivulle tai tekee kotelon itse, jossa papru suodatin. Quote Link to comment
Recommended Posts