nalle85 Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 Tiedustelen vielä ennen kun alan akselin irroittamaan. Kysymykset 1. käykä varhaispalliksen olkavarret uudemman palliksen akseliin? 2. varhaisen ja myöhemmän pallokeulan akselistojen kiinnityspisteissä hieman eroa? alemmat reijät eri kohdissa? Poraanko uudet reijät akselistoon vai runkoon? 3.akseliston nosto koriin nähden, kuinka paljon voi nostaa ilman pohjan leikkelyä? iskaritolpat varmaan ottaa vastaan? Jos nostan akselia koriin nähden niin teenkö uudet reijät akselistoon vai koriin? vai leikkaanko korista kiinnitysreikä kohdan ja nostan sitä ja hitsaan ylemmäs kiinni? 4.voinko käyttää uudemman palliksen akselistossa varhaisen palliksen rumpuja? 5.onko apusimpukka samanlainen? 6.miten paljon akselia kannattaa kaventaa jos tarvetta? 7.saako jostain valmiita akselin päätyjä jos päädyn kavennukseen? tässä näin alkuun. huomenissa olis tarkoitus hitsata avikset akseliin ja laittaa maali pintaan. tuo akseliston nosto koriin nähden taitaa olla ainoa fiksu ratkaisu madallettaessa. kiitos nam Quote
nikke911 Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 Vastaus muutamaan..2.Reikä on porattava akseliin.3.Akselia ei voi nostaa koriin nähden ilman suuria muutoksia runkopalkkeihin ja lattiaan.6. 60-70mm kavennus on yleensä aika riittävä,siis 30-35mm/puoli.7. Hebster on myynyt täällä palstalla irtosivuja,kannattaa kysellä häneltä. Quote
Guest Toheltaja Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 paat pykälän vanhemman akselin ja flipatut olat... Quote
nalle85 Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 nyt on uudessa akselissa säätöpalat paikallaan. huomenna pitää ottaa vanha pois ja tutkia tota akselin nostoa. oliko kenelläkään kuvia kyseisestä operaatiosta? Quote
mikan Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Pikkutompan tallikuvissa on jotain aiheeseen liittyvää. http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/5016-pikkutompan-talli/ t. Mika Quote
nalle85 Posted June 7, 2010 Author Posted June 7, 2010 sen verran tuli tietoa ku akselin irroitin, että uudemman ja vanhemman akselin kiinnityspulttien reijät erikohdissa. Akselien päätylaput erilaiset. Uudempi akseli ei mahdu korissa olevaan syvennykseen. pitää vaihtaa nuo akselin päädyt tollaisiin hebster tyylisiin.. Vittu että meinas hermo palaa ku ei akseli mahtunutkaan paikalleen vaikka kuinka hakkasi ja tunki.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.