Jump to content

Työstääkkö vaiko eikö työstää...


Guest ss

Recommended Posts

Posted

On siinä mulla pulma.

 

Eli hommasin tällaiset kannet: http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=77

044 MAGNUM PLUS with 42 x 37mm S/S valves, Dual Super Rev Springs, Chromoly Retainers, & Sure-Grip Locks (Mahle 94mm bore)

Onko järkeä teettää nuihin vielä kanavien muotoilu/tarvittaessa avarrus?

Eli onkohan nuo vakiona miten hyviä virtaamaan vai onko niissä vielä potentiaalia saada ne virtaamaan paremmin?

Missä hinta luokassa ko. työt liikkuu ja mikä on hyvä paikka joka todella osaa hommansa.

Ne tulisi 2276cc koneeseen 2x48IDF:en kumppaneiksi.

 

Kiitos!

Guest Toheltaja
Posted

kyllähän noita kannattaa hieman hivellä. Tehtaan jäljiltä on aina siloteltavaa...

Posted

Kanavat on yhtä ahtaat imupuolella kun vakiokansissa,porttausvaraa on kuitenkin jumalattomasti enemmän,mulla on tuollaiset lattialla justiinsa paitsi että ne on 40x35.5 ja 90,5 putkelle. Samat kannet silti.Kysymys kannattako,Vastaus: Kannattaa.

Posted

Kiitoksia paljon!

 

Sitten vielä, että kuka on hyväksi havaittu kansien tekijä? Ja montako sataa saa varata rahaa kanavien työstöön?

Guest Toheltaja
Posted

jos pelkät kanavat kairataan, ota imusarjat samaan pakettiin sovitettuna. Hinta tekijästä ja vastaavasti laadusta riippuen 50-500€ per 4 syl

Posted

Minulla myöskin samat kannet...

Noissa kansissa imupuoli "tehtaan kanavilla" 13mm nostolla 145,9hv ja hieman muotoiltuna 184,7hv!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...