Jump to content

vw kuplan 73 vetoakselin kumien vaihto


Guest jarzu

Recommended Posts

Guest jarzu

Tarviiko öljyt ottaa vaidelaatikosta pois kun vaihtaa noi vetoakselin suojakumit? uudet on halkastavaa mallia, vai meneekö että vanhat puukolla halki ja uudet tilalle, onko asentaessa jotain erikoista mitä pitää ottaa huomioon kun ei ole oikein noista kuplista kokemusta.

Link to comment
Guest janie79

Omasta en laskenut, sottaa jonkun verran. Samalla vaivalla vaihtaa laatikko-öljyt, suosittelen. Puukolla vanha pois, putsausta, katso että moskaa ei mene vääriin paikkoihin. Uusi halkaistava siten että halkio osoittaa eteen/taakse vinosti ylös. Tiiviste- tai kumiliimaa vähän väliin ja ruuvit/mutterit kiinni. Älä kiristä niin paljoa että kumi alkaa pusertumaan.

Link to comment
Guest janie79
Uusi halkaistava siten että halkio osoittaa eteen/taakse vinosti ylös.

 

Näin se taitaa olla.. mutta omaani olen omien ohjeideni mukaan laittanut ja rutikuiva on ulospäin :)

Link to comment
Uusi halkaistava siten että halkio osoittaa eteen/taakse vinosti ylös.

 

Näin se taitaa olla.. mutta omaani olen omien ohjeideni mukaan laittanut ja rutikuiva on ulospäin :)

 

Mulla on toisessa kaikkien ohjeiden vastaisesti sauma ylöspäin, eikä sekään vuoda :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...