Guest huoppari Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Tuli kaasarien matkassa jotku moposportin lattarauta (taivutettu vähä niinku crossbar ja täynnä reikiä) vivustot joista en pienillä suutarin aivoilla saa kasattua mitään järkevää. Niinpä kysymys kuuluukin että kumman tyylin vivut on paremmat , crosbar putsarin ja kaasarin väliin joka painaa alas vai keskelle lohkoon tuleva joka vääntää/pyörittää vipuja Kaasarit drla36 suht lyhyillä misabin imusarjoilla ja puhallin koppa on center mount ( laturi vakiota 1,5 cm korkeammlla ja 8 cm keskemmällä )? Quote Link to comment
NordBling Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Mulla 44idf:t ja kokemusta molemmista: Lohkon pulttiin kiinnitettävä vetävä/työntävä: http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=1228 + kaasuvaijeri tulee vivulle suht suoraan kopan reiästä, eikä hinkkaa mihinkään joten poljintuntuma säilyy melko hyvänä ja kevyenä - kaasuttimien synkroniin saaminen hiukan työläämpää koska tankojen lukitusmutterit osittain hankalassa paikassa Poikittaistankozysteemi: http://www.hotcars.net/Prod/pict-o/big/5932-1.jpg + synkroniin säätö helppoa ja loogista, kädellä kaasun käyttö helppoa - vaijeri tulee joissain versioissa aika jyrkällä kulmalla kopan reiästä, aiheuttaa raskaan tuntuman ja kuluttaa vaijeria Näihin miinuksiin on varmaan jotain keksintöjä asiaa parantamaan, mut nää on mun kokemuksia about valmiista systeemeistä. Ite olen tykästynyt pitkään tankoon, jotenkin mun mielestä selkeempi. Quote Link to comment
metake Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Tuo on aika kelvollinen: http://www.csp-shop.de/cshop/gallery/?pic=20031.jpg Quote Link to comment
Guest huoppari Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Ei taida tuo keskelle lohkoon tuleva mahtua ku siinä on tuo laturi. Taidan kallistua tuohon bugpackin alas työntävään stydeemiin(siinä näyttäs olevan tangon korkeus säädettävissä),Hotcarsissa 88e , oisko kellään tiedossa halvemmalla ? Vaikka kaikki on köyhälle kallista , silti kaikille sama:) Quote Link to comment
NordBling Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Menee laturin alta just, kunhan pannan kiristys ei oo alapuolella. Quote Link to comment
Guest huoppari Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Menee laturin alta just, kunhan pannan kiristys ei oo alapuolella. Aijaa , mää kyllä zoomailin sitä laturin päälle Quote Link to comment
-Alex- Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Osta mieluummin saksassa tehty csp vivusto kiinassa tai meksikossa tehdyn scatin vivuston sijasta, jos haluat tukevan vivuston. Quote Link to comment
Teevee Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 NordBling, olisko sulla kuvaa tuosta asennuksesta, minkälaiset sulla on kaasarin kyljessä ne levyt, joihin vipu tulee kiinni? Jouduitko tekemään itse vai tuliko kaasareiden mukana kun tuossa sarjassa ei ainakaan ole.. Quote Link to comment
NordBling Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Kas tässä, noi on kaasutinkauppiailla kait hyllytavaraa, esim Free Technicsiltä. Quote Link to comment
Teevee Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Kas tässä, noi on kaasutinkauppiailla kait hyllytavaraa, esim Free Technicsiltä. No kun sepäs se, soitin Free Technicsille ja kehoittivat ottamaan osatoimittajiin yhteyttä.. Eli ei saa sieltä ainakaan. Quote Link to comment
Recommended Posts