Jump to content

Dellorton vivustot


Guest huoppari

Recommended Posts

Guest huoppari

Tuli kaasarien matkassa jotku moposportin lattarauta (taivutettu vähä niinku crossbar ja täynnä reikiä) vivustot joista en pienillä suutarin aivoilla saa kasattua mitään järkevää.

Niinpä kysymys kuuluukin että kumman tyylin vivut on paremmat , crosbar putsarin ja kaasarin väliin joka painaa alas vai keskelle lohkoon tuleva joka vääntää/pyörittää vipuja

Kaasarit drla36 suht lyhyillä misabin imusarjoilla ja puhallin koppa on center mount ( laturi vakiota 1,5 cm korkeammlla ja 8 cm keskemmällä )?

Link to comment

Mulla 44idf:t ja kokemusta molemmista:

Lohkon pulttiin kiinnitettävä vetävä/työntävä:

http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=1228

 

+ kaasuvaijeri tulee vivulle suht suoraan kopan reiästä, eikä hinkkaa mihinkään joten poljintuntuma säilyy melko hyvänä ja kevyenä

 

- kaasuttimien synkroniin saaminen hiukan työläämpää koska tankojen lukitusmutterit osittain hankalassa paikassa

 

Poikittaistankozysteemi:

http://www.hotcars.net/Prod/pict-o/big/5932-1.jpg

 

+ synkroniin säätö helppoa ja loogista, kädellä kaasun käyttö helppoa

 

- vaijeri tulee joissain versioissa aika jyrkällä kulmalla kopan reiästä, aiheuttaa raskaan tuntuman ja kuluttaa vaijeria

 

Näihin miinuksiin on varmaan jotain keksintöjä asiaa parantamaan, mut nää on mun kokemuksia about valmiista systeemeistä.

 

Ite olen tykästynyt pitkään tankoon, jotenkin mun mielestä selkeempi.

Link to comment
Guest huoppari

Ei taida tuo keskelle lohkoon tuleva mahtua ku siinä on tuo laturi.

Taidan kallistua tuohon bugpackin alas työntävään stydeemiin(siinä näyttäs olevan tangon korkeus säädettävissä),Hotcarsissa 88e , oisko kellään tiedossa halvemmalla ?

Vaikka kaikki on köyhälle kallista , silti kaikille sama:)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...