Jump to content

Ongelmaa


Guest volkkari70

Recommended Posts

Virtalukolle,äänimerkille ja vilkulle tulee tosiaan tuo määrä johtoja. Virtalukko otettu kokonaisuudessaan uudemmasta kuplasta. Poistettu ainoastaan pyyhkijän viiksi toiminnasta. Nyt sain vasemman vilkun toimimaan(uusi rele). Hätävilkun tai oikeanpuoleisen vilkun kun laittaa päälle niin rele vaan räksyttää yhtä mittaan,eli siellä puolen vielä jotain hämärää...

Link to comment
Eipä kuulu virtalukolle tuollaista määrää johtoja tullakkaan.

 

Oikeanpuoleinen sulake on radiolle/lisälaitteille, olisko siellä jotain itse tehtyjä kytkentöjä?

 

 

Oikean puoleista sulakkeesta lähtee 2 kpl paksuja punasia johtoja. Toinen hätävilkun katkaisijalle,toinen valokatkaisijalle....40 vuotta vanha vasta ja joku jo kerenny tekee omia kytkentöjä :)

Link to comment
Eipä kuulu virtalukolle tuollaista määrää johtoja tullakkaan.

 

Oikeanpuoleinen sulake on radiolle/lisälaitteille, olisko siellä jotain itse tehtyjä kytkentöjä?

 

 

Oikean puoleista sulakkeesta lähtee 2 kpl paksuja punasia johtoja. Toinen hätävilkun katkaisijalle,toinen valokatkaisijalle....40 vuotta vanha vasta ja joku jo kerenny tekee omia kytkentöjä :)

 

Nuo pitäis lähteä toiseksi oikean puolimmaisesta, siis yksi pykälä aikaisemmin. Joskus olen nähnyt että sulakerasia on sulanut siltä kohdin ja on otettu parempi kuntoinen radion sulake paikka käyttöön, niin lienee tässäkin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...