Guest huoppari Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 ElikkÀs kyssÀri , mistÀ vuosimallista eteenpÀin kuplassa on irssi perÀ ja nivelkeula? (koitin kyllÀ haku toimintoa) Quote
Ketsa Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 -68 (eli eka pystÀri) tuli IRS euroopassa "automaattivaihteisiin" ja jenkkilÀssÀ ilmeisesti kaikkiin. Quote
Guest huoppari Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 MinkÀhÀnlainen on kuplan automaatti (en oo nÀhny ku manuaaleja)? EntÀ milloin tuli manuaali laatikoihin? Quote
-MITO- Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 SiinÀ on kaupunki ja maantiealue. Eli kaksi vaihdetta eteen. Varsin miellyttÀvÀ ajolleen, serkulla oli tuommonen kunnes myi sen Viroon. Quote
vwagen Posted September 17, 2010 Posted September 17, 2010 Valintaautomaatti tuli kuplaan vuosimalliin-68(se ei ole "oikea"automaatti,itse vaihteisto on normaali Kuplan vaihteisto(siis rattaiden ja akseleiden osalta,vaihteistokotelo on erilainen) josta on jÀtetty 1:s vaihde pois,kytkin muutettu automaattisesti toimivaksi ja lisÀtty momentinmuunnin jolloin sillÀ voi ajaa lÀhes kuin oikealla automaatilla. Nelinivel takaakselisto tuli myös manuaalivaihteisiin USA malleihin alkaen vuosimallista-69(USA:ssa ensimmÀinen"pystylamppu"oli vuosimalli-67). Euroopassa ei koskaan normaaliin tuotantomalliin,tehdas teki kyllÀ"custom" mallia joita tuli suomeenkin joitain kappaleita rallikÀyttöön. Kaikissa Kuplissahan on ollut "irrssi",ensimmÀisestÀ prototyypistÀ lÀhtien.Myös heiluriakseli on Independent Rear Suspension. Quote
Guest huoppari Posted September 17, 2010 Posted September 17, 2010 Ok,nyt tuli asia selvÀksi . Kiitos Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.