Guest huoppari Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Elikkäs kyssäri , mistä vuosimallista eteenpäin kuplassa on irssi perä ja nivelkeula? (koitin kyllä haku toimintoa) Quote Link to comment
Ketsa Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 -68 (eli eka pystäri) tuli IRS euroopassa "automaattivaihteisiin" ja jenkkilässä ilmeisesti kaikkiin. Quote Link to comment
Guest huoppari Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Minkähänlainen on kuplan automaatti (en oo nähny ku manuaaleja)? Entä milloin tuli manuaali laatikoihin? Quote Link to comment
-MITO- Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Siinä on kaupunki ja maantiealue. Eli kaksi vaihdetta eteen. Varsin miellyttävä ajolleen, serkulla oli tuommonen kunnes myi sen Viroon. Quote Link to comment
vwagen Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Valintaautomaatti tuli kuplaan vuosimalliin-68(se ei ole "oikea"automaatti,itse vaihteisto on normaali Kuplan vaihteisto(siis rattaiden ja akseleiden osalta,vaihteistokotelo on erilainen) josta on jätetty 1:s vaihde pois,kytkin muutettu automaattisesti toimivaksi ja lisätty momentinmuunnin jolloin sillä voi ajaa lähes kuin oikealla automaatilla. Nelinivel takaakselisto tuli myös manuaalivaihteisiin USA malleihin alkaen vuosimallista-69(USA:ssa ensimmäinen"pystylamppu"oli vuosimalli-67). Euroopassa ei koskaan normaaliin tuotantomalliin,tehdas teki kyllä"custom" mallia joita tuli suomeenkin joitain kappaleita rallikäyttöön. Kaikissa Kuplissahan on ollut "irrssi",ensimmäisestä prototyypistä lähtien.Myös heiluriakseli on Independent Rear Suspension. Quote Link to comment
Guest huoppari Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Ok,nyt tuli asia selväksi . Kiitos Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.