Jump to content

öljykylpy ilmanputsari -72 roiskii


Recommended Posts

On pidemmän aikaa mietityttänyt, että miksi tuo öljykylpysuodatin sotkee moottoritilaa?

 

Kuva1.jpg

1) kohille saakka oon laittanu öljyä kun mitään muutakaan merkkiä en oo löytäny. Ja mitkä kaks letkua tonne kanteen on tullu kiinni. Nyt lähtee vaan letku siihen pyöreeseen mötikköön ja tuosta suodattimesta menee kyllä putki suoraan alas(esilämmitys?), puuttuu vaan kuvasta, kun vanha kuva ja auto on 200km päässä nii napata nopiasti uutta : )

Link to comment
Guest luunkova

Öljyntäytön vierestä tulee letku ilmanputsariin.

 

On pidemmän aikaa mietityttänyt, että miksi tuo öljykylpysuodatin sotkee moottoritilaa?

 

Kuva1.jpg

1) kohille saakka oon laittanu öljyä kun mitään muutakaan merkkiä en oo löytäny. Ja mitkä kaks letkua tonne kanteen on tullu kiinni. Nyt lähtee vaan letku siihen pyöreeseen mötikköön ja tuosta suodattimesta menee kyllä putki suoraan alas(esilämmitys?), puuttuu vaan kuvasta, kun vanha kuva ja auto on 200km päässä nii napata nopiasti uutta : )

Link to comment
Öljyntäytön vierestä tulee letku ilmanputsariin.

 

On pidemmän aikaa mietityttänyt, että miksi tuo öljykylpysuodatin sotkee moottoritilaa?

 

Kuva1.jpg

1) kohille saakka oon laittanu öljyä kun mitään muutakaan merkkiä en oo löytäny. Ja mitkä kaks letkua tonne kanteen on tullu kiinni. Nyt lähtee vaan letku siihen pyöreeseen mötikköön ja tuosta suodattimesta menee kyllä putki suoraan alas(esilämmitys?), puuttuu vaan kuvasta, kun vanha kuva ja auto on 200km päässä nii napata nopiasti uutta : )

Joo tosiaan sen unohdin sanoa! on myös paikoillaan.

Link to comment
Guest Jussinbussi

Mulla vähän samaa vikaa ja ihmetelly kun tuntuu moottori huohottavan öljyä konehuoneeseen vaikka kone on muuten terve.

Syy selvisi kun purin sitä hieman imusarjaa vaihtaakseni. Se laturinjalan alla oleva loiskelevy oli väärinpäin. Tiedä sitten onko vaikuttanut, luulis nyt ainakin.

Link to comment

Sen loiskelevyn kyllä pitäisi olla oikeinpäin, tai ainaki uudenlaitoin samalla tavalla kuin vanhanki, kun vuos sitte tuota autoa remppasin. No täytyy ihmetellä vielä ja kumminkin auto käy ihan siististi eikä pössäyttele, koska silloin ymmärtäisin miksi konehuone on sotkussa, jos paine tulee väärään suuntaan. Mutta niin mihkä tuolta päältä pitäis lähteä letkut? siihin mötikkään tossa putsarissa ja mihkä muualle? imusarjassa ei oo mitään tappia ainaskaa.

Link to comment
punanen viiva sisällä mulla tollasessa ompi,alipaine tulee imusarjasta tohon päälle- säätääpi sitä imuilman esilämmitystä.

muistaakseni se viiva on kyllä alempana kun tuo merkki.

Ahaa eli todennäköisesti sitte kumminkin liikaa öljyä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...