jukkis Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Mitenkähän tuo sääntö menee, mulla on tehtaan avokori. Siihen on laitettu kaari josta ei kuitenkaan ole merkintää rekisteri otteessa. Aikasemmassa laikka letukassa se kerrottiin otteessa. Eli saako tuon poistaa? Kun ei otteessa lue, eikä konttorilla tiedetty onko kaarta vai ei. Quote Link to comment
Ketsa Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Ei ole vaadittu koskaan kaarta korinvaihto avotuksessa. En tosin ylättyisi, vaikka löytyisi laikka-avoja, joissa on karmannin kori... Korinvaihto prosessi oli kuitenkin aikanaan kohtuu kallis köyhälle. Kaikissa vanhoissa laikka-avoissakaan ei ole otteessa mainintaa kaaresta, vaikka sellainen on luvissa vaadittu. Ja sitten on tietysti laikka-avoja, joihin ei ole kaarata edes luvissa vaadittu. Quote Link to comment
jukkis Posted January 23, 2011 Author Share Posted January 23, 2011 Tuo on tehty tosiaan siihen aikaan kun oli kanta-auto tarkastukset jne. Tuohon on anottu poikkeuslupa muuttaa se vastaamaan avomallia. Kori ja lähes kaikki muukin orkkis avoa. Prosentit yli 40. Otteessa ei ole mainintaa mitä vaihdettu,eikä konttorilakaan löytyny. Esim, mun turbo-ähtärissä on kaikki muutokset kirjattu otteeseen. Quote Link to comment
jukkis Posted January 24, 2011 Author Share Posted January 24, 2011 Tämä selvis yv:nä. Kiitos. Quote Link to comment
mikan Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Eipä monessa kirpussakaan ole otteessa mainintaa kaaresta. Mutta yleensä kaikki pitää kuitenkin itsestäänselvänä, että niissä pitää olla kaari. Se on sitten kokonaan toinen juttu, että millainen sen kaaren pitää olla. Eipä 70-luvun asetuksista taida löytyä vastausta. t. Mika Quote Link to comment
jukkis Posted January 25, 2011 Author Share Posted January 25, 2011 Asia selvis, ei tässä oo kaarta ikinä ollutkaan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.