Guest -sippo- Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Ei nyt haulla natsaa. Monta milliä naruun paksuutta ja linkki lasiasennus ohjeisiin/vinkkeihin, on tätäkin täälä jo puitu. Kiitos Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 mä oon vetäny 0,75 neliöisellä sähköjohdolla, se luistaa kivasti Quote Link to comment
Guest -sippo- Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Sähköjohdot on joskus leikannu tiivisteen reunaa. Nää meni jo paikoilleen helposti, 4mm naulon narulla ja Fairy-hyytelöllä. Quote Link to comment
Kape77 Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Tuossa videollakin mainittu siimaleikkurin nailoni on todettu ihan päteväksi ko. tarkoitukseen. Samakai se loppuviimein on millä sitä koittaa asentaa, kunhan ei yritä liian ohkasella. Liian heppoisella sähköjohdolla olen minäkin joskus tiivisteen repinyt rikki. Quote Link to comment
Guest -sippo- Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Ohuilla siimoilla on varmasti "vetokulmalla" enemmän merkitystä ja liukkarilla, kuten myös tiivisteen, yleensä tarvike, laadulla. Sen verran voin sanoa , että toi 4mm on varmaan max paksuus ja oikeat asennusnarut on mehiläisvahalla kyllästetyt. Quote Link to comment
nalleolut Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 moottorisahan käynnistys naru on aika sopivaa. Quote Link to comment
Tanhis Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Ehan perus rautakauppa punotulla muovi narulla max 4mm ja 111 molykotella liukastettuna tekee hyvää muutenkin tuo molykote tiivisteiden välissä niin ei vuoda niin helposti ja saa joskus irtikin jos tarvetta on. Ja tosiaan sähköjodolla kun noita on tullut koetettua niin johto on napsahtanut poikki mikä tarkoittaa homman uudelleen aloittamista. Ja joskus kun en naruista tietänyt mitään niin olen lasin ihan ruuvarillakin kammennut paikalleen joku kolme tuntii siihen varmaan meni mutta valmista tuli :) Quote Link to comment
xam1 Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Molykote 111 vaikuttais kelpo aineelta mutta aika arvokkaalta. Äkkiä googlattuna 100 gr tuubi jotain 94 euroa Pyörä&Mopo-verkkokaupassa. Saako sitä mistään pienemmässä koossa ja huokeemmalla? Quote Link to comment
Recommended Posts