HSuomi Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Paljoko pannaan kuplaan venttiilinvälystä terästyöntötangoilla? Joku sanoo .00, toinen .10 ja kolmas .jotain. Quote Link to comment
Guest Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 kylmana niin lahelle nollaa kuin pystyt, ilman etta venttiili kantaa. Sormilla kun koittaa niin pitaa tonarin viela pyoria vapaasti keinun alla. Quote Link to comment
HSuomi Posted February 2, 2011 Author Share Posted February 2, 2011 Venyykö pinnat ja pytty enemmän kuin työntötanko? Laitoin eilen .10 mutta pitäisköhän se muuttaa .05, siihen loppuu liuskat. Muistaakseni mulla on aiemmin ollu .15 ja silläkin on toiminut ilman merkittävää rallatusta. Quote Link to comment
JM Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Venyykö pinnat ja pytty enemmän kuin työntötanko? Laitoin eilen .10 mutta pitäisköhän se muuttaa .05, siihen loppuu liuskat.Muistaakseni mulla on aiemmin ollu .15 ja silläkin on toiminut ilman merkittävää rallatusta. Ei! Teet noin kun Bugfuel sanoo! Sit on hyvä. Tee noin, käytä kone lämpimäksi ja mittaa välys+kerro se muillekin epäileväisille. Quote Link to comment
HSuomi Posted February 2, 2011 Author Share Posted February 2, 2011 Asia on pihvi ja sillä sipuli. Quote Link to comment
-AP- Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Kauan sitten MAC Tools -Kuplassa todettua > kylmänä välys nollille, varttimailin repäisy, rullaus varikolle, kopat heti auki > välystä toista milliä. No, autossa ei ollut jäähdytystä ja puristustakin vähäsen ... Quote Link to comment
Timo Varis Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 ääni bugfuelille Quote Link to comment
multanen Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Kauan sitten MAC Tools -Kuplassa todettua > kylmänä välys nollille, varttimailin repäisy, rullaus varikolle, kopat heti auki > välystä toista milliä. No, autossa ei ollut jäähdytystä ja puristustakin vähäsen ...Tuossahan olisi kannattanut laittaa venttiilit kantamaan kylmänä. Toista milliä nostoa lisää =)Vielä kun sais kylmänä lähtemään käyntiin... Quote Link to comment
-AP- Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Tuossahan olisi kannattanut laittaa venttiilit kantamaan kylmänä.Vielä kun sais kylmänä lähtemään käyntiin... Niinpä. Sunnuntaiaamuna aina sitten löysättiin säätöä, että saatiin kone käymään. No, 'olosuhteet' ei olleet ihan katuajoon verrannolliset, kuutisen litraa öljyäkin ehti lämmetä ulkoilman lämpötilasta sataseen siinä varttimailin aikana... Quote Link to comment
HSuomi Posted February 3, 2011 Author Share Posted February 3, 2011 Munmielestä mulla oli viimekesänä 0.15 välykset. Otin useita lähtöjä peräkkäin ilman hihnaa mut ei sieltä mitään ihmeellistä rallatusta kuulunut ja ajatkkin vaan parani loppuakohden.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.