Guest pep Posted March 25, 2011 Posted March 25, 2011 Eli edelliskesänä vaimo tahtoi itelleen kans fläkän ja täytyihän sen sellainen saada... Melkeen naapurista haettiin tollanen -67 rullaavana... ja autohan nimettiin samantien VoSU:ksi rekisterikilpensä takia (ja se en ollut minä joka ko. nimen keksi) Viime kesänä ei tehty mitään isompia muutoksia... koneen muutoskatsastus, pientä vaihdelaatikko jumppaa ja tietenkin irtoperä... Ensikesäksi olis tarkoitus hiukan piristää pannua ettei vaimolle tuu liian kiire kun menee käymään lähikaupassa... Quote
Guest pep Posted May 15, 2011 Posted May 15, 2011 no nih... pikku päivitystä tähänkin "projektiin", pannu kiinni viikko ennen vappua ja cruisinkiin... VoSU:n vieressä meidän perheen uusi ottolapsi -64 T34 :), mutta siitä erikseen sitten kun on sen aika... sen jälkeen tehty pientä säätöö ja zyzteerausta... Viime viikonloppuna auto WaDD:ssa rullille ja katsomaan onko parannusta tullut teho puolella... ekoilla vedoilla suuri pettymys, teho pudonnut viime vuotisesta melkeen 20hp... ihmeteltiin mikä on tullut, kommentit oli että onnistunut firitys kun ei oo tehot tippuneet tota enempää :) vikaa etsittiin ensin virranjakajasta, mutta vaihtamalla ei suurta parannusta tullut, lopuksi vika löytyi kaasuvaijerista, oli liian löysällä... Ei meinaan tullut ihan ensimmäisena mieleen, sillä asia oli tarkastettu konetta paikalleen asentaessa... Vaijeri kireelle ja vielä pari vetoa, sytyn säädön jälkeen viimeisin tulos oli 148whp, eli juurikin sen verran kuin oli epäilyt talven muutoksien jälkeen... Tuossa viedä Puiden kuvaama clippi viimeisestä vedosta http://www.youtube.com/watch?v=QHQu7UoyVRE&feature=share Quote
Jarmo Lummi Posted May 20, 2011 Posted May 20, 2011 Tää on hieno ja makee laite eik'ä mamma jää jalakoohi liikentees =) ja mairot pysyy viileenä. Hieno peli woimakkaana .... naisille liianki väkevä mosa ;-) Quote
Guest pep Posted May 20, 2011 Posted May 20, 2011 Tää on hieno ja makee laite eik'ä mamma jää jalakoohi liikentees =) ja mairot pysyy viileenä. Hieno peli woimakkaana .... naisille liianki väkevä mosa ;-) Se tossa pannussa onkin hieno piirre että se vääntää kuitenkin kohtuullisesti alhaalta ja Vaimon ajotyylillä se käyttäytyy suhteellisen maltillisesti ja omalla ajotyylillä maltittomasti ;^) Quote
DOODAH Posted May 20, 2011 Posted May 20, 2011 Tää on hieno ja makee laite eik'ä mamma jää jalakoohi liikentees =) ja mairot pysyy viileenä. Hieno peli woimakkaana .... naisille liianki väkevä mosa ;-) Se tossa pannussa onkin hieno piirre että se vääntää kuitenkin kohtuullisesti alhaalta ja Vaimon ajotyylillä se käyttäytyy suhteellisen maltillisesti ja omalla ajotyylillä maltittomasti ;^) Idoistahan tuo johtuu Quote
-Alex- Posted May 20, 2011 Posted May 20, 2011 Hyvät tehot katuvolkkariin, varmasti liikkuu iloisesti. Uusien audien ja bemarien omistajat varmaan ihmettelee kun eivät pysy vanhan kuplavolkkarin perässä, luulevat pian että onko heidän autoissaan jotain vikaa ;) Quote
Guest pep Posted May 20, 2011 Posted May 20, 2011 Siisti on vosu! Minkälainen nokka? fk87, bussinokaksi tuo D sitä väittää... viimevuonna oli ruttua vähemmän ja isot takarenkaat(eri autossa), niin oli se kyllä aika makee matkabiiliksi :) Ja vielä kun tuohon asentaa Alexin ex-askin+lyhyet vetarit niin saa mahtumaan kunnolliset renkaat alle... Quote
-Puide- Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 Tää on hieno ja makee laite eik'ä mamma jää jalakoohi liikentees =) ja mairot pysyy viileenä. Hieno peli woimakkaana .... naisille liianki väkevä mosa ;-) Voihan Peppi tehdä mammaa varten saman antivirityksen joka vaivasi aluksi myös penkissä... =D Hieno biili on, bussinokat rules vai kui D? =P -Puide- Quote
Guest pep Posted June 3, 2011 Posted June 3, 2011 VoSU sai alleen Bermit ja Norjan poikain T-barsit... Onk se nyt sitte vähä niiku Cal Look tjms... Samalla taakse coiloverit jotta perä järkevämmällä korkeudella kiihyttelyä ajatellen ja ei oo niin suurta vaara pohjakontaktien kanssa (pari kertaa ollut läheltäpiti Bergin ö-pohjan kanssa (ei kiva ääni)...) Kuvan otto aamulla piti lähteä koittaan 1/8 milee, mutta kuten näkyy niin sää ei ollut soveltuvainen... ja sitten kun loppu päivästä keli kirkastui, niin oli taas jo ihan muut aktiviteetit sovittuna... Quote
DOODAH Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 Näyttää hienolta. Vielä parempi oli hämärässä ja liikkeellä läpät pystyssä. ps: minkälainen on läheltäpiti ääni? Quote
Guest pep Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 Näyttää hienolta. Vielä parempi oli hämärässä ja liikkeellä läpät pystyssä. ps: minkälainen on läheltäpiti ääni? Piti hetken aikaa kelata missä ko. auto on voitu nähdä hämärässä läpät pystyssä, mutta sittenhän mä hokasin että sehän oli kerran yhellä suljetulla tienpätkällä joskus puolenyön paremmalla puolella :) läheltäpiti ääni kuulostaa hyvin pitkälti tömp ja skriiiiiikkkkkkk tyyppiseltä Quote
DOODAH Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 Näyttää hienolta. Vielä parempi oli hämärässä ja liikkeellä läpät pystyssä. ps: minkälainen on läheltäpiti ääni? Piti hetken aikaa kelata missä ko. auto on voitu nähdä hämärässä läpät pystyssä, mutta sittenhän mä hokasin että sehän oli kerran yhellä suljetulla tienpätkällä joskus puolenyön paremmalla puolella :) läheltäpiti ääni kuulostaa hyvin pitkälti tömp ja skriiiiiikkkkkkk tyyppiseltä ..no oikeessa olit eikivahan se siinä Quote
Guest kepajake Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 No mää ihmettelinkin kun ei nimeä näkynyt sunrisecruiserssien sivuilla. Harmi, dynotus näytti lupaavalta. Auto on kyllä hieno, melkein kuin California Look -oppikirjasta. Kuvan otto aamulla piti lähteä koittaan 1/8 milee, mutta kuten näkyy niin sää ei ollut soveltuvainen... ja sitten kun loppu päivästä keli kirkastui, niin oli taas jo ihan muut aktiviteetit sovittuna... Quote
Guest Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 VOIHELVETTI! Oppikirjan mukaan täytyykin nyt nostaa keulaa ainakin kymmenen(nnn) senttiä, jotta saan tuollasen Galivornian Katsojan. No, eipä tuossa asennossa täällä maalla voi ajellakaan, on muuttotappioalueen asvaltti liian kuhmurainen. Toista se olisi, kun saisi etelän siloisilla "kehäteillä" prääsätä nilkka oikoisenaan. Quote
Guest pep Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 Katos katos... Nyt on hallitseva mestari alkanut oikeen varustelemaan... kaaret ja kaikki... Ei muuta kuin rookeri takkas konttiin ja baanalle, vaikka hiukkasen kuoppasta täällä muuttotappioaluella onkin :) Quote
Guest Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 Tämä baanalle takaisin saapuminen saattaa vähän viivästyä. Löysin eilen auton pohjasta pikku repeytymiä, joita hitsaustaidoton ja -vehkeetön(!) mies ei välttämättä lasikuitupakkelilla korjaakaan (sillä lailla homma hoidettiin viime katsastukseen). Taisin kolhia autoa viime kesänä julmemmin kiville kuin naapurin isäntä venettään. Ja se sentään pääsi iltapäivälehden lööppiin. No, rakentelussa uudet tuulet puhaltaa, ja ollaan siirtymässä kilpurimaisempaan maisemaan, kuten tarkkasilmäinen lukija huomasi. Mallia ollaan otettu suola-aavikon nopeusennätysautoista. Kuvassa tällaiseen tutustumassa. Taustalla kaikki valkoinen on aavikon suolaa. Maailmassa oli aika, jolloin se oli kultaakin kalliimpaa... Quote
Guest pep Posted June 13, 2011 Posted June 13, 2011 Nyt on sitten tämänkin auton "strippineitsyys" menetetty... Kauhajoen perjantain testi-illassa... Samalla tuli ajettua oma enkka... 13,92 / 156, joten tuosta on hyvä nipistää jokunen kymmenys pois kun vaihtaa renkaat ja askin... Mutta Mamman kauppakassiksi ihan ok :) audiovastaava oli saanut vedon oikein "nauhalle" asti... Quote
Guest fgronlun Posted June 14, 2011 Posted June 14, 2011 Nyt on sitten tämänkin auton "strippineitsyys" menetetty... Kauhajoen perjantain testi-illassa... Samalla tuli ajettua oma enkka... 13,92 / 156, joten tuosta on hyvä nipistää jokunen kymmenys pois kun vaihtaa renkaat ja askin... Mutta Mamman kauppakassiksi ihan ok :) audiovastaava oli saanut vedon oikein "nauhalle" asti... Kyllä mamma ehtii Siwaan vaikka kello onkin jo 5 vaille :) Hyvä parannus mosalla viimevuoteen!! Quote
Guest kepajake Posted June 14, 2011 Posted June 14, 2011 Pitävemmillä gummeilla ja tiheämmällä askilla tuolla mennään elokuussa BSD:ssä lähelle 13 sekkaa... Nyt on sitten tämänkin auton "strippineitsyys" menetetty... Kauhajoen perjantain testi-illassa... Samalla tuli ajettua oma enkka... 13,92 / 156, joten tuosta on hyvä nipistää jokunen kymmenys pois kun vaihtaa renkaat ja askin... Mutta Mamman kauppakassiksi ihan ok :) audiovastaava oli saanut vedon oikein "nauhalle" asti... klik Quote
Jarmo Lummi Posted June 14, 2011 Posted June 14, 2011 Välitetty kunnon aski, 1:3,78 2:2,21 3:1,7 ja 4:1,31 perämurikka superdiffillä 4,125 täydellisellä kisapreppauksella loota ja vahvoilla vetareilla 205-215 katuslikseillä tai 6" slikseillä, sisältä ylimääräset penkit pois vähäksiaikaa ja takaluukkua 10cm yläreunasta auki niin 12sek puolelle mennään kirkkaasti :-D tolla moottorilla rajotin 7500rpm stingerin naukuessa oopperaa. ;-) Alastarossa Elokuussa ..... aikaa siis vielä on pitkästi Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.