jaraku Posted April 18, 2011 Posted April 18, 2011 kyssrri? onko kellään kokemusta uustuanto puskureista vm 54-67 ei jenkki malli. minkä laatuisia ne on/ ovatko muotopuolia. helpottais omien suunnitelmien toteutusta, ostaako uudet vai hyvät käytetyt. t jaraku Quote
Guest kukkilankeisari Posted April 19, 2011 Posted April 19, 2011 brassi esim 64:sen kuplan puskuri aivan susi, en ole edes kiinnittänyt sitä. sisäpuoli ruostunut/hilseilee. ollut kylmässä tallissa ei kosteutta :) Quote
MU Posted April 19, 2011 Posted April 19, 2011 Jos vaan löydät kohtuu kuntoiset alkuperäiset niin ilman muuta semmoiset. Kyl nää tän päivän tarvikeosat on sellaist kuraa että...Pätee lähes kaikkiin osiin. Quote
henryf Posted April 19, 2011 Posted April 19, 2011 Satasella saat mallia ruostuvat ja kuudella kestävät. Kaikkea löytyy, oma vaatimustaso asettaa rajat. Quote
Guest Posted April 21, 2011 Posted April 21, 2011 Tässä on hyvä pointti..tosin sanoisin että viimeinen lause muotoon "oma lompakko asettaa rajat" Satasella saat mallia ruostuvat ja kuudella kestävät. Kaikkea löytyy, oma vaatimustaso asettaa rajat. Quote
JaakkoS Posted April 24, 2011 Posted April 24, 2011 on kokemusta, brasialainen puskuri on kestävyydessään huono, ohkasta peltiä ruostuu helposti, kromi kadottaa kiiltävyyden melkein heti, kesän ajon jälkee vainaat..kromauksen alta paistaa harjaukset. Ainakin etupuskurin eturauta on malliltan vääränmallinen, saattaa ottaa kiinni etuluukkua avatessa. saa laitta uber varovasti kiinni ettei puskuri venähdä. brassit kannattaa kannattaa jättää väliin. rahan menee kyllä ihan hukkaan ja vituttaa myöhemmin, vannoutunut vw-harrastaja näkee kilometrin päähän että ovat reprot. Itse ostin täältä palstan kautta Vw-vanhaa varastoa uuden euro-mallisen etupuskurin, pystykoristeet löyty myös uusina vw-osina täältä, johon sitten hommasin käytetyn hyväkuntoisen jenkki-eturaudan, taakse löysin VW-vanhaa uudet varastoa takaraudat ja Jyränkön jussilta (kuplapaja) tilasin sitten sen tuplakromi/rosteri euro takapuskurin, jenkki mallia ainakaan sillon saanu, puskurin muoto 100% sama kuin alkuperäisessä. Tämän kun olisin tiennyt niin olisin tilannut jussilta suoraan etu/taka puskurit levyt rosteri/kromi versiona, olisi säästänyt etsimisen vaivan. noin 300e tuli kalliinmaksi versus brassit. http://ovalkafer.blogspot.com/ kyssrri? onko kellään kokemusta uustuanto puskureista vm 54-67 ei jenkki malli. minkä laatuisia ne on/ ovatko muotopuolia.helpottais omien suunnitelmien toteutusta, ostaako uudet vai hyvät käytetyt. t jaraku Quote
Geronimo Posted April 24, 2011 Posted April 24, 2011 on kokemusta, brasialainen puskuri on kestävyydessään huono, ohkasta peltiä ruostuu helposti, kromi kadottaa kiiltävyyden melkein heti, kesän ajon jälkee vainaat..kromauksen alta paistaa harjaukset.Ainakin etupuskurin eturauta on malliltan vääränmallinen, saattaa ottaa kiinni etuluukkua avatessa. saa laitta uber varovasti kiinni ettei puskuri venähdä. brassit kannattaa kannattaa jättää väliin. rahan menee kyllä ihan hukkaan ja vituttaa myöhemmin, vannoutunut vw-harrastaja näkee kilometrin päähän että ovat reprot. Itse ostin täältä palstan kautta Vw-vanhaa varastoa uuden euro-mallisen etupuskurin, pystykoristeet löyty myös uusina vw-osina täältä, johon sitten hommasin käytetyn hyväkuntoisen jenkki-eturaudan, taakse löysin VW-vanhaa uudet varastoa takaraudat ja Jyränkön jussilta (kuplapaja) tilasin sitten sen tuplakromi/rosteri euro takapuskurin, jenkki mallia ainakaan sillon saanu, puskurin muoto 100% sama kuin alkuperäisessä. Tämän kun olisin tiennyt niin olisin tilannut jussilta suoraan etu/taka puskurit levyt rosteri/kromi versiona, olisi säästänyt etsimisen vaivan. noin 300e tuli kalliinmaksi versus brassit. http://ovalkafer.blogspot.com/ kyssrri? onko kellään kokemusta uustuanto puskureista vm 54-67 ei jenkki malli. minkä laatuisia ne on/ ovatko muotopuolia.helpottais omien suunnitelmien toteutusta, ostaako uudet vai hyvät käytetyt. t jaraku Jep, uudet brassi puskurit (jenkkiversiot) tuli mulle kuplan aihion mukana vuonna 2005. Olivat kuivassa tallissa säilytettynä vuoteen 2007 asti ennenkuin laitoin ne kiinni kun sain kuplan "valmiiksi". Nyt on sen näköset et johonkin rottaan rupeis oleen kohillaan. Olivat jo viimekesänä ruostepilkkuja ja lohkeamia täynnä. Tänään taas ennemmän rustia pinnas. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.