Jump to content

Volkkaripalstaristeily Part 2, 10.2.2012 Helsinki-Tallinna

Recommended Posts

Posted

Ny päättäkää joku päivä, ei tällästä puurossa juoksemista jaksa kattoo!

• Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Joo, helpointa on vetää sama setti kun viime kerralla. Jos ens vuonna halutaan myös syksyllä risteilemään pitää aloittaa tää veivaaminen jo elokuussa. Ei muuta kun päivämääriä ehdottelemaan ja menoks! =)

Guest timo jääskeläinen
Posted

Tammikuu sopii hyvin ja Hesasta Tallinnaan olis hyvä ajatus.Olisko lauantai 14.1 SOPIVA ??

Posted
Tammikuu sopii hyvin ja Hesasta Tallinnaan olis hyvä ajatus.Olisko lauantai 14.1 SOPIVA ??

Mä ehdotan 21.1. Onko Jääskeläisille mahdoton?

Guest timo jääskeläinen
Posted

Ei ollenkaan Jutta.Sopii hyvin.Onks tää sit "sovittu".Elikkä lauantai 21.1.2012 ???

Posted

En haluaisi kitistä, mutta ilmaisen mielipiteeni kuitenkin.

Uskon että samanlainen meininki toteutuu kuin viimevuonna, ja siinä tapauksessa perjantailähtö olisi parempi.

Jäisi se Sunnuntai kokonaan toipumiselle, ja "pitkämatkalaiset" ehtisivät kotiin ja duuniin maanantaiksi.

Posted

Kyllä passaa hyvin perjantailähtökin, jos se on sopivampi pitkämatkalaisille.

Posted

Miten olis 20.1.2012

Baltic Princess lähtö 18.30?

Mulle passais.

Posted
Miten olis 20.1.2012

Baltic Princess lähtö 18.30?

Mulle passais.

Mä voisin lähtee mukaan tuolloin.

Posted

Juuri sain varmasta lähteestä kuulla että kyseisenä päivänä laiva on melkein täysi.

Vain B-luokan hyttejä on vähän vapaana.

Nyt nopeeta toimintaa ja varaamaan niitä, tai myöhäisemmän ajankohdan lukkoon lyöminen nopeasti.

Menee kohta risteily keväälle...

Posted
Vain B-luokan hyttejä on vähän vapaana.

Taitaa kuitenkin olla juuri toisinpäin. B- tai C-hyttejä ei ole vapaana, ainoastaan A-, Deluxe- tai Suite-hyttejä löytyy vapaana.

Posted

Mulle kyllä Siljalla työskentelevä kaveri kirjoitti et B hyttejä on vain vapaana, mut onhan hän voinut sekoilla?

Posted
Mulle kyllä Siljalla työskentelevä kaveri kirjoitti et B hyttejä on vain vapaana, mut onhan hän voinut sekoilla?

Koittaa varata Tallinkin nettipalvelusta hyttiä ko. laivaan tuolle lähdölle niin ei tule vaihtoehdoiksi kuin noita kalliimpia hyttejä.

Posted

No sit kaveri sekoili.

Tätä on nyt niin kauan vatvottu, et menee kohta ohi kokonaan.

Ilmoittakaa mitä tehdään. Teen sit hyttivarauksen itse kun tiedän laivan ja päivämäärän.

Tai sit vaan varaan oman risteilyn ja jos laivalta löytyy joku vw harrasta niin sit se on volkkariristeily. :)

Guest timo jääskeläinen
Posted

Eiköhän sovita 20.1 ja 18,30 Lähtö KÖ???

Posted

No, eipähän ainakaan tuolla lähdöllä jengi notkuis hyteissä piilossa, kun pitäis lähtee kansipaikalla. Kaikki 4-hengen hytit ko. lähdölle varattu, vapaana 2-hengen A-premium, deluxe ja sviitti tasoisia hyttejä.

Posted

No, eipähän ainakaan tuolla lähdöllä jengi notkuis hyteissä piilossa, kun pitäis lähtee kansipaikalla. Kaikki 4-hengen hytit ko. lähdölle varattu, vapaana 2-hengen A-premium, deluxe ja sviitti tasoisia hyttejä.

matkapoikien sivujen kautta löytyy B hyttejä :)

Posted
matkapoikien sivujen kautta löytyy B hyttejä :)

Tarkoittaako tämä, että varasit kasan hyttejä? ;) Aattelin vaan kun hoisit homman niin pirun hyvin viime kerralla...

Guest timo jääskeläinen
Posted

Helmikuu on hyvä ennen viikkoa 8,kun hiihtolomat alkaa!!!

Posted
Helmikuu on hyvä ennen viikkoa 8,kun hiihtolomat alkaa!!!

Jep! Eli käytännössä viikot 5 ja 6, ellei viikolla 7 halua ottaa irtiottoa arjesta just ennen hiihtolomia.

Posted
Jep! Eli käytännössä viikot 5 ja 6, ellei viikolla 7 halua ottaa irtiottoa arjesta just ennen hiihtolomia.

Vk. 7 ei käy mulle, eikä todennäköisesti myöskään vk. 5, mutta ei sota yhtä miestä kaipaa :)

Mites vk. 1, perjantai olis pyhäpäivä niin ei työt haittais lähtöä?

Posted

Mites ois ensivuoden lokakuussa tai marraskuussa turusta tai helsingistä hampuriin ja junalla takaisin.Ihan niinku pikkujoulu mielessä:)

Posted

Vk. 7 ei käy mulle, eikä todennäköisesti myöskään vk. 5

Miten ois sitten se viikko 6? Perjantai ois 10.2.

Guest timo jääskeläinen
Posted

Kai me sit Jutta lähdetään MEIJÄN porukalla,ku tää vähän TÖKKII !!

Posted
Kai me sit Jutta lähdetään MEIJÄN porukalla,ku tää vähän TÖKKII !!

Sopii mulle, Milla lähtee varmaan kans. Eiköhän sitten varata matka? Muuten jäädään taas tostakin ajankohdasta rannalle ruikuttamaan.

Posted

Mä nyt omatoimisesti varasin Matkapoikien kautta omalle poppoolle hytit tuohon Baltic Prinsessiin 10.2.2012.

Siljan kautta lippuja ei saa enää kuin sviittiin ja perhehuoneeseen.

Hytit maksaa, ainakin kun useamman ottaa, A-luokka 140€/hytti ja B-luokka 105€/hytti.

Tulkaa ny joku muukin mukaan!

Guest timo jääskeläinen
Posted

Hytti varattu Jutan ja Millan "vierestä".Nysh she onh menoa???