Guest MillaI Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Ny päättäkää joku päivä, ei tällästä puurossa juoksemista jaksa kattoo! Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted November 6, 2011 Author Share Posted November 6, 2011 Oisko Tammikuussa, hki-tallinna? ei jaksais koko viikonloppua tukholman reitillä kun maanantaina pitää olla työkuntoinen? Jos kiinnostaa ylläoleva, alan katsella päivämäärää. Quote Link to comment
Guest Jutta Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Joo, helpointa on vetää sama setti kun viime kerralla. Jos ens vuonna halutaan myös syksyllä risteilemään pitää aloittaa tää veivaaminen jo elokuussa. Ei muuta kun päivämääriä ehdottelemaan ja menoks! =) Quote Link to comment
metake Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Kukas toimii matkanjohtajana? Quote Link to comment
Guest Jutta Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Kukas toimii matkanjohtajana? Sinä. Quote Link to comment
Guest timo jääskeläinen Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Tammikuu sopii hyvin ja Hesasta Tallinnaan olis hyvä ajatus.Olisko lauantai 14.1 SOPIVA ?? Quote Link to comment
Guest Jutta Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Tammikuu sopii hyvin ja Hesasta Tallinnaan olis hyvä ajatus.Olisko lauantai 14.1 SOPIVA ?? Mä ehdotan 21.1. Onko Jääskeläisille mahdoton? Quote Link to comment
Guest timo jääskeläinen Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Ei ollenkaan Jutta.Sopii hyvin.Onks tää sit "sovittu".Elikkä lauantai 21.1.2012 ??? Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 En haluaisi kitistä, mutta ilmaisen mielipiteeni kuitenkin. Uskon että samanlainen meininki toteutuu kuin viimevuonna, ja siinä tapauksessa perjantailähtö olisi parempi. Jäisi se Sunnuntai kokonaan toipumiselle, ja "pitkämatkalaiset" ehtisivät kotiin ja duuniin maanantaiksi. Quote Link to comment
JustinCase Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Yksi ääni perjantai lähdölle myös täältä, lähinnä juuri tuon matkustelun takia. Quote Link to comment
Guest Jutta Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Kyllä passaa hyvin perjantailähtökin, jos se on sopivampi pitkämatkalaisille. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Miten olis 20.1.2012 Baltic Princess lähtö 18.30? Mulle passais. Quote Link to comment
Guest Jutta Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Miten olis 20.1.2012Baltic Princess lähtö 18.30? Mulle passais. Mä voisin lähtee mukaan tuolloin. Quote Link to comment
Kössi Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Perjantai lähtö sopisi tännekin hyvin. Kerkeää siitä sitten joksikin sunnuntaiksi kotia takaisin :) 20.1 kuulostaa hyvälle... Quote Link to comment
Guest MillaI Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Juuri sain varmasta lähteestä kuulla että kyseisenä päivänä laiva on melkein täysi. Vain B-luokan hyttejä on vähän vapaana. Nyt nopeeta toimintaa ja varaamaan niitä, tai myöhäisemmän ajankohdan lukkoon lyöminen nopeasti. Menee kohta risteily keväälle... Quote Link to comment
metake Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Vain B-luokan hyttejä on vähän vapaana. Taitaa kuitenkin olla juuri toisinpäin. B- tai C-hyttejä ei ole vapaana, ainoastaan A-, Deluxe- tai Suite-hyttejä löytyy vapaana. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Mulle kyllä Siljalla työskentelevä kaveri kirjoitti et B hyttejä on vain vapaana, mut onhan hän voinut sekoilla? Quote Link to comment
metake Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Mulle kyllä Siljalla työskentelevä kaveri kirjoitti et B hyttejä on vain vapaana, mut onhan hän voinut sekoilla? Koittaa varata Tallinkin nettipalvelusta hyttiä ko. laivaan tuolle lähdölle niin ei tule vaihtoehdoiksi kuin noita kalliimpia hyttejä. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted November 9, 2011 Author Share Posted November 9, 2011 Jos joku ottaisi hoitaakseen tän homman, mie ostan mielelläni vaan liput... Quote Link to comment
Guest MillaI Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 No sit kaveri sekoili. Tätä on nyt niin kauan vatvottu, et menee kohta ohi kokonaan. Ilmoittakaa mitä tehdään. Teen sit hyttivarauksen itse kun tiedän laivan ja päivämäärän. Tai sit vaan varaan oman risteilyn ja jos laivalta löytyy joku vw harrasta niin sit se on volkkariristeily. :) Quote Link to comment
Guest timo jääskeläinen Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Eiköhän sovita 20.1 ja 18,30 Lähtö KÖ??? Quote Link to comment
metake Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Eiköhän sovita 20.1 ja 18,30 Lähtö KÖ??? No, eipähän ainakaan tuolla lähdöllä jengi notkuis hyteissä piilossa, kun pitäis lähtee kansipaikalla. Kaikki 4-hengen hytit ko. lähdölle varattu, vapaana 2-hengen A-premium, deluxe ja sviitti tasoisia hyttejä. Quote Link to comment
Guest jarsat Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Eiköhän sovita 20.1 ja 18,30 Lähtö KÖ??? No, eipähän ainakaan tuolla lähdöllä jengi notkuis hyteissä piilossa, kun pitäis lähtee kansipaikalla. Kaikki 4-hengen hytit ko. lähdölle varattu, vapaana 2-hengen A-premium, deluxe ja sviitti tasoisia hyttejä. matkapoikien sivujen kautta löytyy B hyttejä :) Quote Link to comment
Guest Jutta Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 matkapoikien sivujen kautta löytyy B hyttejä :) Tarkoittaako tämä, että varasit kasan hyttejä? ;) Aattelin vaan kun hoisit homman niin pirun hyvin viime kerralla... Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted November 12, 2011 Author Share Posted November 12, 2011 Vois kait sitä vaikka Helmikuussa lähteä jos Tamikuussa on ahdasta? Quote Link to comment
Guest timo jääskeläinen Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Helmikuu on hyvä ennen viikkoa 8,kun hiihtolomat alkaa!!! Quote Link to comment
Guest Jutta Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Helmikuu on hyvä ennen viikkoa 8,kun hiihtolomat alkaa!!! Jep! Eli käytännössä viikot 5 ja 6, ellei viikolla 7 halua ottaa irtiottoa arjesta just ennen hiihtolomia. Quote Link to comment
metake Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Jep! Eli käytännössä viikot 5 ja 6, ellei viikolla 7 halua ottaa irtiottoa arjesta just ennen hiihtolomia. Vk. 7 ei käy mulle, eikä todennäköisesti myöskään vk. 5, mutta ei sota yhtä miestä kaipaa :) Mites vk. 1, perjantai olis pyhäpäivä niin ei työt haittais lähtöä? Quote Link to comment
Guest Barn Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Mites ois ensivuoden lokakuussa tai marraskuussa turusta tai helsingistä hampuriin ja junalla takaisin.Ihan niinku pikkujoulu mielessä:) Quote Link to comment
Masa Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Mites vk. 1, perjantai olis pyhäpäivä niin ei työt haittais lähtöä? http://www.fvwa.fi/tapahtumat/details/2 ... ter-swap-2 Quote Link to comment
metake Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Mites vk. 1, perjantai olis pyhäpäivä niin ei työt haittais lähtöä? http://www.fvwa.fi/tapahtumat/details/2 ... ter-swap-2 Kerpele, juu ei oo hyvä viikonloppu sitten toi loppiainen. Lisää ehdotuksia? Quote Link to comment
Guest Jutta Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Vk. 7 ei käy mulle, eikä todennäköisesti myöskään vk. 5 Miten ois sitten se viikko 6? Perjantai ois 10.2. Quote Link to comment
Guest timo jääskeläinen Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Kai me sit Jutta lähdetään MEIJÄN porukalla,ku tää vähän TÖKKII !! Quote Link to comment
Guest Jutta Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Kai me sit Jutta lähdetään MEIJÄN porukalla,ku tää vähän TÖKKII !! Sopii mulle, Milla lähtee varmaan kans. Eiköhän sitten varata matka? Muuten jäädään taas tostakin ajankohdasta rannalle ruikuttamaan. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted November 24, 2011 Author Share Posted November 24, 2011 10.2 sopii hyvin Quote Link to comment
Guest MillaI Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Mä nyt omatoimisesti varasin Matkapoikien kautta omalle poppoolle hytit tuohon Baltic Prinsessiin 10.2.2012. Siljan kautta lippuja ei saa enää kuin sviittiin ja perhehuoneeseen. Hytit maksaa, ainakin kun useamman ottaa, A-luokka 140€/hytti ja B-luokka 105€/hytti. Tulkaa ny joku muukin mukaan! Quote Link to comment
Guest timo jääskeläinen Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Hytti varattu Jutan ja Millan "vierestä".Nysh she onh menoa??? Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted November 25, 2011 Author Share Posted November 25, 2011 Mukana ollaan, hyttejä varaillaan ensiviikolla. Quote Link to comment
metake Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Mulle just ilmoitettiin, että mäkin olen lähdössä :) Quote Link to comment
Recommended Posts