Jump to content

Volkkaripalstaristeily Part 2, 10.2.2012 Helsinki-Tallinna


Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Joo, helpointa on vetää sama setti kun viime kerralla. Jos ens vuonna halutaan myös syksyllä risteilemään pitää aloittaa tää veivaaminen jo elokuussa. Ei muuta kun päivämääriä ehdottelemaan ja menoks! =)

Link to comment

Juuri sain varmasta lähteestä kuulla että kyseisenä päivänä laiva on melkein täysi.

Vain B-luokan hyttejä on vähän vapaana.

Nyt nopeeta toimintaa ja varaamaan niitä, tai myöhäisemmän ajankohdan lukkoon lyöminen nopeasti.

 

Menee kohta risteily keväälle...

Link to comment
Mulle kyllä Siljalla työskentelevä kaveri kirjoitti et B hyttejä on vain vapaana, mut onhan hän voinut sekoilla?

Koittaa varata Tallinkin nettipalvelusta hyttiä ko. laivaan tuolle lähdölle niin ei tule vaihtoehdoiksi kuin noita kalliimpia hyttejä.

Link to comment

No sit kaveri sekoili.

Tätä on nyt niin kauan vatvottu, et menee kohta ohi kokonaan.

Ilmoittakaa mitä tehdään. Teen sit hyttivarauksen itse kun tiedän laivan ja päivämäärän.

Tai sit vaan varaan oman risteilyn ja jos laivalta löytyy joku vw harrasta niin sit se on volkkariristeily. :)

Link to comment
Eiköhän sovita 20.1 ja 18,30 Lähtö KÖ???

No, eipähän ainakaan tuolla lähdöllä jengi notkuis hyteissä piilossa, kun pitäis lähtee kansipaikalla. Kaikki 4-hengen hytit ko. lähdölle varattu, vapaana 2-hengen A-premium, deluxe ja sviitti tasoisia hyttejä.

Link to comment
Eiköhän sovita 20.1 ja 18,30 Lähtö KÖ???

No, eipähän ainakaan tuolla lähdöllä jengi notkuis hyteissä piilossa, kun pitäis lähtee kansipaikalla. Kaikki 4-hengen hytit ko. lähdölle varattu, vapaana 2-hengen A-premium, deluxe ja sviitti tasoisia hyttejä.

 

matkapoikien sivujen kautta löytyy B hyttejä :)

Link to comment
Jep! Eli käytännössä viikot 5 ja 6, ellei viikolla 7 halua ottaa irtiottoa arjesta just ennen hiihtolomia.

Vk. 7 ei käy mulle, eikä todennäköisesti myöskään vk. 5, mutta ei sota yhtä miestä kaipaa :)

 

Mites vk. 1, perjantai olis pyhäpäivä niin ei työt haittais lähtöä?

Link to comment
Kai me sit Jutta lähdetään MEIJÄN porukalla,ku tää vähän TÖKKII !!

Sopii mulle, Milla lähtee varmaan kans. Eiköhän sitten varata matka? Muuten jäädään taas tostakin ajankohdasta rannalle ruikuttamaan.

Link to comment

Mä nyt omatoimisesti varasin Matkapoikien kautta omalle poppoolle hytit tuohon Baltic Prinsessiin 10.2.2012.

Siljan kautta lippuja ei saa enää kuin sviittiin ja perhehuoneeseen.

Hytit maksaa, ainakin kun useamman ottaa, A-luokka 140€/hytti ja B-luokka 105€/hytti.

 

Tulkaa ny joku muukin mukaan!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...