Guest neogon Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Terve Liitteenä kuva etunivelestä, olka-akselista tai mitä nyt onkaan. Kysymys: A -nuolen osoittaman välyksen saa kiristettyä noilla viereisillä tapeilla/olkavarsilla (valkoinen nuoli), eikö? Kaikki pultit, tapit yms. vaihdettu uusiin ja asennettu pajalla. Mutta B -nuolen kohdalla on myös muutaman millin välystä. Eli rengas liikkuu ylös alas sen muutaman millin (n. 1-3mm) tässä kohtaa niveltä. Onko siinä sallittu tai miten mahdollista kiristää? Quote Link to comment
-tipi- Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Jos tosiaan B-nuolien kohdassa on noin iso välys, niin todennäkösesti ei ole kasattu oikein. Weikkaan että sieltä puuttuu painelaakerina toimiva "fiiberi"rikka kokonaan, tai jotain muuta. Quote Link to comment
-tipi- Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Ja toi sidepulttienkin kasaus vaatii hieman mittailua, ja kikkailua niiden prikkojen kanssa mennäkseen kaikkien tekniikan sääntöjen mukaan. Quote Link to comment
Guest neogon Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Nojoo. Toi systeemi on purettu ja siihen asennettu ne uudet osat joskus 6 vuotta sitten. Eli ei voi muistaa varmasti mutta korjausoppaan hajoituskuvan mukaiset prikat sun muut muistaisin kaikkien olleen siellä paikoillaan. Voin olla väärässäkin. Katsastuksessa tuli puhetta noista välyksistä mutta ei hirveällä varmuudella sielläkään tiedetty saako siinä olla vai ei. Quote Link to comment
Guest neogon Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 eli linkin mukainen paketti sinne pistetty pajalla. http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... 11498021GR Quote Link to comment
Virtanen Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Jos noin paljon pystysuuntaista välystä, on olkatapit puristettava irti ja tehtävä homma oikein. Vaatii sopivan vanhvuisen päittäissäätöprikan jne. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.