Jump to content

Mummolan naapurin vintillä aarteita ??


Recommended Posts

Olin tossa eile käymässä mummolassa pitkästä aikaa, siinä kahvia hörppiessä mummo tokaisi mun kuplasta, että noitakin on tällä kylällä vaikka kuinka paljon, aattelin että kyllähä noita ähtäreitä löytyy joka kylältä... Sitten mummo uudestaan sanoi naapurin tallin ylisillä noita kuplia ja muita volkkareita tuntuu olevan, kysyin mummolta voiko niitä mennä katsomaan, johon mummo tokaisi....tottahan toki! Siinä jäi sumppikin kesken ja lähin juoksemaan naapuria kohti. Vajaa puoli kilsaa hölköteltyä saavuin naapurin luo jossa isäntä pihalla koiran kanssa, juttelin niitänäitä ja kysyin varovasti autoista. Isäntä sanoi niitä tuolla olevan ja viittasi kädellään kohti tallia. Sitten kolmestaan minä, isäntä ja koira kiivettiin ajosiltaa pitkin ylisille. Yllätys oli melkoinen kun aukastiin ovet, vierivieressä pölyisiä saksalaisia laatuautoja noin kymmenkunta !! Oli kaksi ovulaaria, yks splitti, kaks kolkkia, yks orggis avokupla ja yks karmann ghia, ja pari muuta varaosapirssiä. Ne olisi kuulemma myynnissä kun isännällä ei enään ole ajokortti voimassa, eikä kuullostanut todellakaan kalliilta.. huhhui.

Link to comment
Guest Mikko

Minä sain kaukaiselta sukulaiselta perintönä ruosteettoman ja täydellisen barnin vuodelta '50. Papereiden mukaan ensimmäinen koskaan valmistettu "junis". Mua toi ei niin kiinnosta, joten laitan myyntiin. Tarjouksia saa laittaa vaikka privalla, itse ajattelin että jos tosta muutaman satasen sais kun konekin toimii....

Link to comment
Guest Raggare

hätäsimmät oli jo ostatellu kuulemma näitä :D

kävimpä itekki tuos mummolas, löyty komia punanen kupla suulista!

joki wanha se oli, en tunne enempii noita, iso jako ja..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...