Guest migi Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Kysyin tammer-dieselistä hintoja, tässä listaa: kampiakselin kaulat 12e/kpl ohjurit 11e/kpl (sisäholkki vanhaan ohjuriin) seetit 6e/kpl tasapainotus ka+vp 60e kansien avarrus 1600 putkille 50e/kansi Onkohan nämä ihan linjassa yleisen hintatason kanssa vai saako pirkanmaalla jostain koneistukset edullisemmin? Quote Link to comment
Guest Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Kysyin tammer-dieselistä hintoja, tässä listaa: ohjurit 11e/kpl (sisäholkki vanhaan ohjuriin) Häh? Mikäs järki tossa on? Ohjurit yleensä vaihdetaan, ei holkiteta. Jan Quote Link to comment
Ketsa Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Kyllä k-lainereita aikasta paljon laitetaan. Ilmavolkkareihin tietysti varmaan vähempi. Quote Link to comment
aki67 Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Kyllä k-lainereita aikasta paljon laitetaan. tosi paljon jos totta puhutaan... ja toimivat ihan hyvin jos on kunnolla tehty... -AKI- Quote Link to comment
Guest Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Mitä etua siitä on? Ottaen huomioon että VW kansien ohjuriholkkien vaihto ei ole kummoinenkaan homam ja holkkejakin saa halvalla ja helposti? Jan Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 k-lainereissa on se etu että ne on parempaa ainetta ja ovat rihlattuja jolloin saadaan pikkaisen parannettua öljynkiertoa venalle. Quote Link to comment
Guest migi Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Taitaa olla pajalle helpompaa kun ei tarvitse olla eri merkkien ohjureita hyllyssä. Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, mihin ihmiset vie ilmajäähyromunsa koneistettavaksi pirkanmalla? Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 Annan hyvän vinkin niille jotka haluavat ohjureihin paljon lisää ikää(jos on ollut murheita). Ennen ohureiden asennusta porataan ohjurin puoleen väliin reikä(2mm) ja sitten tehdään ura ohjurin kylkeen jousen puolelle ja asenneteen ohjuri kanteen siten että ohjurissa oleva ura jää ylöspäin,näin ohjuri antaa kunnon voitelun venttiilin varteen ,tämä ei lisää oljyn kulutusta tärkeä homma etenkin ahdetuissa koneissapakopuolella,jossa pakopaine työntää öljyn venakoppiin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.