Geronimo Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Minä taas, eli otsikko kertoo kaiken. Haulla en löytäny enkä haluais hajottaa... Lukkopesä on irti mutta miten ton pohjan saa irti? Vai saako? Quote Link to comment
toroidi Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Saa irti. Siellä on lukkorengas. Ainakin oon tollasen operaation joskus tehnyt. Quote Link to comment
Geronimo Posted August 12, 2011 Author Share Posted August 12, 2011 Saa irti. Siellä on lukkorengas. Ainakin oon tollasen operaation joskus tehnyt. Jep ainakin yks lukkorengas oli virtalukon ulkopuolella ja sen irroittamalla sai ton lukkopesän irti. Onko sisällä vielä lukkorengas jolla irtoo pohja? Quote Link to comment
Virtanen Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Pohja ei periaatteessa ole irrotettava. Sen saa kyllä irti, liittimien lähellä on rungossa lyödyt kiinnitykset. Niitä aukaisemalla pohja lähtee irti. Quote Link to comment
Geronimo Posted August 12, 2011 Author Share Posted August 12, 2011 Pohja ei periaatteessa ole irrotettava. Sen saa kyllä irti, liittimien lähellä on rungossa lyödyt kiinnitykset. Niitä aukaisemalla pohja lähtee irti. Hän kiittää taas, tarkastelen asiaa lähemmin huomenna ja katotaan miten käy..? Quote Link to comment
Recommended Posts