Guest Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Tilasin tuossa uuden kevennetyn vauhtipyörän 8-tappisena, niin eipäs sattunnu jako kohdillee edes alkuperäisellä 4 tapille. Onko sattunnu vastaavaa( viilaillu perkele 4h reikiä. Teen siitä kellon vessan seinää!! Quote Link to comment
MU Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Pakko kysyä et kait huomasit yhden vauhtipyörän reiän olevan sivussa? :) Quote Link to comment
-Alex- Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Reiät ovat hieman alikokoiset ja ne täytyy hoonata sopivaksi. Quote Link to comment
Guest Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Pakko kysyä et kait huomasit yhden vauhtipyörän reiän olevan sivussa? :) Juu eipä sitä saa käymään kuin yhdessä asennossa(helpoiten) vi****aa niin että oikein pilluu koskoo. vanhan käyttää sorvis( sinitykset)pyyhkäsee pois ja paikalleen, muutenkin kampura tasapainotettu vanhankans. Quote Link to comment
Marko Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Oikean kokoisella kalvaimella saa parhaiten reijät sopimaan. Myydessä noita on tullut vastaan että uustuotanto akseleihin ne sopii suoraan ellei tapit ole ollut paikallaan nitrauksessa, sillon joutuu yleensä kalvaimella käymään reijät läpi. Orginaalissakin voi olla ylikokotapit jolloin sama edessä. Viilalla en kyllä missään tapauksessa lähtisi reikiä pilaamaan. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 niin... tapana on käyttää pakettina tasapainotuksessa. Vituiks menee jos ostat valmiiks tasapainotetun rissan ja koitat laittaa sitä toisen pyörän kanssa tasapainotettuun akseliin. Ja tosiaan uustuotantoakseleissa on joissain nitratut tapit, jotka tarttee kalvaa vauhtikseen, ei sen kuulukaan ihan heittämällä mennä, mutta pitäis kyllä suht koht ilman väkivaltaa paikoilleen saada, muuten irroitus on tuskaa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.