Guest Pesone Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Moi. Eninpiä tutkimatta rupesin mietiskelemään, onko tuo miten vakiovaruste kuplan lootassa tuo selvä halkeama mikä kuvassakin näkyy? Jonkun verran oli öljynen kytkin koppa, enkä vielä ehtiny tutkimaan onko stefa fuskannu koneen puolelta, mut nopeesti katsottuna ei, eli saattaapi olla nuo öljyt vaihteistosta peräisin. Muistelisin kullä että edellisessäkin lootassa oli saman näköistä halkeamaa, mut se pysy kyllä kuivana... Mites, onko kohtalo tovereita, korjausehdotuksia, ylimääräisiä laatikoita, vai vaatiiko vain kovaa ajoa (loota kyllä toimii tosi nätisti) tai painaako jokin muuten vaan mieltäsi? T:Pekka Quote Link to comment
Roope Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 On ihan valu jälki jos tarkoitat tota mikä on akselin alla. tuolla on samaa "halkeamaa" pohdittu http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/11306-möhkön-squirttaus/ Quote Link to comment
-AP- Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Jos ei värin, niin hajun perusteella voisi mietiskellä onko kyseessä kone- vai lootaöljyn vuoto. Quote Link to comment
Guest Pesone Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Joo kiitos, nyt kun luki tuon topikin niin kyllähän tuo palas mieleen, eli nou panik. Pitää sit ruveta ihmettelemään miten sais vaihdettua stefan tuohon vaihdelodjun akseliin, mites on, saakohan vanhan kammettua täältä kautta ulos? No, pitää vissiin ottaa korjaus opas kiltisti käteen ja ruveta ihmettelemään... Kyllä se lootaöljyä ompi, mitä tuolla lilluu, eihän tuota nyt paljoo oo, mut liikaa kuitenkin väärällä puolella. Quote Link to comment
Anpu Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Joo kiitos, nyt kun luki tuon topikin niin kyllähän tuo palas mieleen, eli nou panik. Pitää sit ruveta ihmettelemään miten sais vaihdettua stefan tuohon vaihdelodjun akseliin, mites on, saakohan vanhan kammettua täältä kautta ulos? No, pitää vissiin ottaa korjaus opas kiltisti käteen ja ruveta ihmettelemään... Kyllä se lootaöljyä ompi, mitä tuolla lilluu, eihän tuota nyt paljoo oo, mut liikaa kuitenkin väärällä puolella. Ruuvaa pari kappaletta ruuveja stefaan kiinni ja kampeat irti. Tee poralla 2 mm reiät helpottaakses hommaa. Huomioi entisen stefan syvyys ettei liian syvälle, en muista oliko omassa pohjassa vai ei. Nii tää siis hoituu kytkinkopan puolelta. Quote Link to comment
Guest Pesone Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 ok, hyvä, kiitos, otetaankin se sitten huomenna pois. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.