Jump to content

dxf kuvia?


Guest PBroder

Recommended Posts

Guest PBroder

Joo, sen olen tässä harrastamisessa huomannut.

Mutta nyt hieman pienemmän budjetin rojekti kuin edellinen.

Eihän harrastaminen mitään maksa se vaan vie kaikki rahat;)

Link to comment
Joo, sen olen tässä harrastamisessa huomannut.

Mutta nyt hieman pienemmän budjetin rojekti kuin edellinen.

Eihän harrastaminen mitään maksa se vaan vie kaikki rahat;)

 

Juu, sehän vanha juttu, että "Verottaja vie maksimissaan puolet tulosta, mutta konekauppias vie kaikki"

 

Toisaalta, äkkiä joku cadin omaava tuon liitteen ohjeen mukaan merkin piirtää...

Vois kiinnostaa itseäkin piirustus, jos teettäis kaverilla muutaman merkin vesileikkauksella tai sillä laserilla

post-844-13888364259096_thumb.jpg

post-844-13888364259296_thumb.jpg

Link to comment
Toisaalta, äkkiä joku cadin omaava tuon liitteen ohjeen mukaan merkin piirtää...

Vois kiinnostaa itseäkin piirustus, jos teettäis kaverilla muutaman merkin vesileikkauksella

Minkä kokoisena olis tarve? Onnistuu tuota pikaa kunhan toivotte sille halkaisijan..

Link to comment
Minkä kokoisena olis tarve? Onnistuu tuota pikaa kunhan toivotte sille halkaisijan..

 

Minä ajattelin juniksen alkuperäisen merkin mitoilla, mutta odotetaan mitä alkuperäinen kysyjä haluaa!

Äkkiä mä niitä piirrän useammankin eri kokoisen, mutta en kyllä tiedä minkä kokoinen on juniksen alkuperäinen :)

Link to comment

Noni, logo on piirretty.

 

Saa dxf tai dwg -muodoossa, kertoo vaan halutun halkaisijan ja sähköpostiosoitteen niin laitan tulemaan.

 

Alexilta saatte tilata noita valmiiksi leikattuina, jos ei ole valmista paikkaa missä leikkuuttaa, laitan Alexille myös piirustukset niin löytyy sieltäkin sitten..

Link to comment
Guest PBroder

Keikkahommissa oon vielä muutaman viikon ja siellä on aikas hieno

Laser leikkuu ym. keskus ja olisi mahdollista luultavasti

Tehdä esim. juniksen keulamerkkejä. Koneen käyttäjälle vien aamulla

Mallin ni katotaan mitä se sanoo. Mittoja laitan sit jos se ei kerkii itte piirtelemään;)

Link to comment
Keikkahommissa oon vielä muutaman viikon ja siellä on aikas hieno

Laser leikkuu ym. keskus ja olisi mahdollista luultavasti

Tehdä esim. juniksen keulamerkkejä. Koneen käyttäjälle vien aamulla

Mallin ni katotaan mitä se sanoo. Mittoja laitan sit jos se ei kerkii itte piirtelemään;)

 

Ei se juniksen keulamerkki nyt ihan niin yksinkertainen ole että sen vain leikkaisi ja se olisi valmis.

Ja kannattaa myös muistaa (jos ei leikkuutyö ole ilmaista) että muotoon prässättyjä reproja saa 40€/kappale.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...