P_Valtonen Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Mitä kestää vakio vetari vartti käytössä? Heikoin paikka kuulemma lohenpyrstön tietämillä. Miten paranee (vai paraneeko) kiillotuksella? 5e kuluilla ja vartissa (per vetari ja päästä päähän) tommonen ennen -> jälkeen muutos. Kannattavaa vai ei? Quote Link to comment
mikko k Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Eiköhän tuo ollut turhaa hommaa... Kisavetarit on paksumpia. Quote Link to comment
Timo Mäntyharju Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Mulla aikoinaan kirpus kesti n.180 hv mut ei enää 200 nurkilla olevia tehoja. Toki renkaat yritti hyppiä vähän,mikä tietenkin antaa iskua. Quote Link to comment
-AP- Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Kauan sitten MAC-kilpurissa vakio petti jo sadoluxinpunaisena ennen MAC-aikaa vanhoilla katurenkailla, toisaalta Launeen Jyrki kai ajoi kiillotetuilla vakioisilla hyvinkin kovaa, kiillotus ja tarkka osien valinta (pientenkin vaurionalkujen karsinta) auttanee? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.