Jump to content

Kuplaan perus pirtsakka kones


Recommended Posts

Elikkäs mulla ois aihiona 1500cc kone yks reikä kansilla tallissa levällään ja nytten ku pääsisin töihin niin voisin alkaa pikku hiljaa kasaamaan kuplaan joku verran piristetyn koneen mitäs raati suosittelis ?? en mie mittää kauheeta öky konetta meinannu rakentaa vain ihan luotettavan käyttö koneen budjettia molen suunnitellu johki 2000e mutta saa se jäähä allekki tai mennä ylikkin kuhan sais koneen kasaan.

mulla ois tiedossa ehjät kaks reikä kannet, vakiot vai kannattaako ostaa vaan raakasti uuet vaikka acn pojilta?

ja multa löytyy kotoa varmaan kaikki työkalut ja jokin verran tietoa ja taitoa :D

Link to comment

Tässä yhtenä ehdotuksena resepti jolla minun myllyni kasattu;

- Vakiolohko (AR), putsattu ja aarporattu.

- Uusi vastapainokampura 69 -iskulla.

- Uusi kevennetty vauhtis.

- 85.5 putkimäntäsatsi. (Jos tekisin uudestaan niin laittaisin suoraan 90.5 tai 92 vastaavine koneistuksineen)

- Vanhat kaksreikäkannet joista kanavat hiottu ja venttiilityöt tehty venttiilipajalla. Puristuksia tietty nostettu pikkasen.

- Kaasarisetti CB Performancen 2x Weber ICT 34. (Jos haluaa pirtsakamman niin kannattanee laittaa suoraan tuplat.)

- Nokka Engle W110.

- Virranjakaja 123-Ignition ilman alipainesäätöä. Suosittelen.

- Putkistona ns. sporttiputki ja vakiot lämmönvaihtimet.

- Full flow erillisellä suodatinjalalla. Letkut voi teettää paikallisella letkuspedellä.

- Vakio bensapumppu.

 

Tässä kai tärkeimmät osat. Olen nyt ajellut parisataa kilsaa ja ihan mukavasti vääntää. Ei näillä mitään raaseria rakenneta mutta hyvin tämä Kuplaa vie arkiajossa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...