Racing Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Eli rehasin pihaan paksutolppaisen kuplan -63:sen joka on kolaroitu oikeaan etukulmaan,aika syvälti niin että sivupelti,lokasuoja varapyöräkotelo ja etuakseliputkisto on entisiä. Lisäksi kojelaudan alaosa on vääntynyt mutkalle. Oviaukot on silti suht. suorat max 1-2mm muuttuneet. Onko mitään mahdollisuuksia jos katkaisisi keulan tuulilasin tolpista ja kynnyskoteloista ovien etupäistä ja vaihtaisi koko keulapalan autoon,saakohan tuota onnistumaan vai onko ihan tuhoon tuomittu idea jo heti??? Lisäksi varmaan etuakselin palkin joudun uusimaan mutta se ei mikään ongelma ole. tuo korin keula vain mietityttää että kannattaako unohtaa saman tien koko juttu. Kori on muuten uskomattoman hyväpeltinen ja siisti auto on puoli vuotta ennen kolaria juuri maalattu sisältä ja päältä. ja verhoiltu penkit yms... Kun joku oli vetänyt edellisen omistajan päälle kolmion takaa... ) aijai... Quote Link to comment
Guest laiska`s custom Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 hyvät risti tuet pitämään oviaukkot linjassa.eikö pystyisi vaihtamaan siitä koetaulun etupuolelta?tai tankin kohalta?siinäkään ei olis paljoa turhia saumoja... Quote Link to comment
Racing Posted May 21, 2005 Author Share Posted May 21, 2005 "Polkimien etupelti" on kallistunut sisäänpäin jonkin verran,samoi, kojelaudan jalkojen päälle tuleva pelti noussut toiselta puolelta ylös ja toine puoli painunut jyrkästi alas. Apukuskin sivupellin joutuis ainakin vaihtamaan kokonansa niin ajattelin käytettyä koko keulapalaa kustannussyistä. Mutta täytyy tuumailla ja laskeskella kannattaako koko työ yleensä. Jos osiksi menee niin sitten tulee hyviä osia paljon kaupan mm. paksutolppaiset ovet on eritt.hyvät samoin koko plyyshisisusta ja täydellinen 1600 AD Mexico käyntikuntoinen Pakunmotti jne. Mutta katsotaan. Quote Link to comment
Guest laiska`s custom Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 no onnistuu se sieltä oviaukostakin,kaikki mitat kun vaan on huolella ylhäällä ja tuoet tukevat ni nou hätä...ei osix paksukaista... Quote Link to comment
Guest VW 1303 Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 vedä robotissa se keula takasin siten että se koetaulu ja kylki oikenee ja vaihda loput pensatankin aukosta. Quote Link to comment
Racing Posted May 22, 2005 Author Share Posted May 22, 2005 Tuo on kyllä yksi vaihtoehto,onkohan porukalla minkäänlaista käsitystä paljonko tuollainen robotissa oikominen tulisi maksamaan? edes vähän suuntaa antavaa? Sen verta tuo saa kyllä odottaa että saa edellisen projektin ensin nippuun. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Tämä auto oli ilmeisesti Ylistarolta haettu? Itsekin sitä ehdin kysellä, mutta en ehtinyt vielä hakemaan. Hyvät kaupat varmasti teit. Jos tulet lopputulokseen että et ala sitä oikomaan ja laittamaan, niin voit kaupitella sitä sitten minulle. Quote Link to comment
Racing Posted May 23, 2005 Author Share Posted May 23, 2005 Jep on. Kyllä uskon että laitan sen.,mutta en tänä vuonna,se lepää nyt katoksessa. jos se myydään niin se myydään koppa,sisusta ja kone erikseen,vaikka kokonaisenakin jos hintaa löytyy,mutta hinta ei ole mitään perusseitenkakkosen luokkaa koska kori on lähes hitsaamaton ja muutenkin hyvä keulan mälliä lukuunottamatta. Quote Link to comment
Guest Vaulb Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Mä ajoin kuplani kiven päälle viime kesänä. Siihen tuli vaihettua keula bensatankista eteenpäin. Oli muuten tosi surkea peltiosa. Bensatankkia ei meinannu saada kiinni ku ruuvinreikätaso oli väännetty tehtaalla väärin. Se oli melko jyrkästi kallistunu alaspäin vaikka sen täytyis olla vaakatasossa. Ja koko pala oli vähän vino. Todella kettumaista yrittää laittaa lokaria siihen. En tiedä oliko mulla sunnuntaikappale, mutta jos ei, niin en kyllä suosittele vaihtamaan mitään peltejä. Yritä viimeiseen asti oikoa vanhoja. Mulla oli tosin se etu, että tunsin yhen peltisepän jolla oli kotikäyttöset venytystyökalut. Se kyllä vääns keulaa suoraks vaikka se vaihettiinkin. Vaikutti ilmeisesti sivupeltien oikenemiseen. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.