Jump to content

Classic car & bike picnic 2012 Lauantai 11.08.2012 rauma


Tanhis

Recommended Posts

Tanhis tuut West Festiin ja vedät sen lauantain kruisinkiletkan sitte perässäs Raumalle :D

 

Tai toinen ehdotus, sää meet itte Ghialla edellä ja vaimo tulee käyttiksellä perässä, siinähän on jo letka :D

 

Tervetuloo Poriin vaan! Tarratkin on teetetty sua varten, et voi jättää tulematta! ;)

Link to comment
Pari kertaa paikanpäällä olleena voin suositella, harmi vaan että menee West Festin kanssa päällekkäin. Jos olisi lähempänä meidän tapahtumaa voisi kuvitellakin letka-ajoa.

Juu tämän samanaikaisuus west festin kanssa ja tosiaan yhdistettynynä GT87 vittuiluun niin ei paljon enää west fest kiinnosta vaikkakaan tapahtumassa ei ole mitään vikaa.

 

Ja GT87 jos tosiaan olet sitä mieltä että ketään muu ei niistä paremmista tarroista hyödy kuin minä, niin hieno asenne sulla.

Link to comment

"Any publicity is good publicity"

Mutta eiköhän laitettaisi tässä kohtaa "tarra & v****lu" puheet poikki. Isot pojat voivat selvittää asiansa vaikka sormikoukulla West Festissä. Jos tapahtumassa ei vikaa löydy, niin tule ihmeessä paikalle. Ei nyt yhden persoonan puheiden takia kannata mukavaa tapahtumaa vetää boikottiin.

Link to comment
"Any publicity is good publicity"

Mutta eiköhän laitettaisi tässä kohtaa "tarra & v****lu" puheet poikki. Isot pojat voivat selvittää asiansa vaikka sormikoukulla West Festissä. Jos tapahtumassa ei vikaa löydy, niin tule ihmeessä paikalle. Ei nyt yhden persoonan puheiden takia kannata mukavaa tapahtumaa vetää boikottiin.

 

Tässä nyt vain on jo sellainenkin juttu että itse olen sen sorttinen kaveri että se sormikoukku voi vaihtua muutaman kaljan jälkeen päähänlyömiskilpailuksi. Niinpä taidan passata mutta katsotaan nyt mikä fiilis on jos vaikka poroholma jälkeen lähdettäisiin kääntymään illaksi.

Link to comment

Julkinen anteeksipyyntö Tanhikselle tarraepisodista. Syistä joita en ihan täysin ymmärrä.

 

Onhan totta että Kapelle kommenttini olisi varmasti mennyt läpi huumorilla, joksi se oli tarkoitettu alun perinkin. Kaiketi tuon voi ottaa vittuilunakin, ei kiinnosta sen enempiä.

 

Ihan aikuisten oikeasti, tarrat on teetetty eikä todellakaan vain sun valituksista vaan ihan siitä syystä että ensimmäisen kerran niihin oli kaiketi varaa. Ja niistä varmasti hyötyvät monet muutkin. En kyllä itse ymmärrä miten tämä kaikki nyt meni vittuilun piikkiin. Se tuletko West Festiin on oma päätöksesi ja olen tosiaan toivottanut sinut vain tervetulleeksi. Hölmöä jos se otetaan kettuiluna.

 

Toivottavasti säät suosivat myös Poroholman tapahtumaa, kuten sanottu olen sielläkin vieraillut (saatat muistaakin) ja pidin tapahtumasta, vaikkei siellä autoharrastajan näkökulmasta kovin paljoa tapahtunutkaan.

 

Jaska V

Link to comment
Mä oon pojat nii onnellinnen, et saitte tarraepisodin sovittua. Molemmille palkinnoks volkkaripalsta tarra. <3

 

Tuaks west festiin tai täytyyks mun käydä kirvottamassa se sun ooppelin lasista tai oliks se rellussa :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...