Jump to content

Seosruuvit ei vaikuta


Recommended Posts

Terve. Olen muutaman päivän taistellut kaasarien säädön kanssa. Ongelmana että kummankaan kaasarin (EMPI 34 EPC) tyhjäkäynnin seosruuvi ei toimi niinkuin pitäisi, eli kun kääntää kiinni niin koneen tulisi sammua. Nyt toiminta on päinvastainen, eli kierrokset nousee kun ruuvi on kokonaan kiinni ja kone tuntuu käyvän paremmin ja kovemmalla tyhjäkäynnillä :O

 

Tyhjäkäynnin suuttimien vaihtokaan suurempaan ei vaikuta vaan toiminta em kaltaista. Pienempiä tyhjäkäyntisuuttimia en ole kokeillut.

 

Voisiko bensanpaine olla niin pielessä että aiheuttaisi moisen? Kurkuistakaan ei näytä tippuvan bensaa tyhjäkäynnillä. Bensapumppuna on brassi Brosol. Läpinäkyvä bensansuodatin on kyllä usein vajaa ja käyntiinlähtöön vaaditaan usein pitkää "sahausta".

 

Oiskohan jollakin hyvää vinkkiä

Link to comment

Voi olla että läpätkin liiaksi auki kun ei tosiaan muuten käy tyhjää kuin avaamalla tyhjäkäyntiruuveja suuremmalle. Nimittäin on kyllä PALJON enemmän auki kuin mitä lähtökohta asennettaessa pitäisi olla.

 

Tilasin kyllä tiivistesarjan purettavaan, originaaliin b-pumppuun kun luulen että se on laadukkaampi vaihtoehto. Eihän noista pumpuista tiedä vaikka uusi tuo brosoli onkin.

 

Koneena on 1,7 hieman piristetty ja suuttimet on nyt ne jotka kaasareissa olivat ostettaessa, tyhjäkäynti 52 ja pää 130. Voisko olla niin että 52:set on kuitenkin liian suuret.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...