Guest gubbelsson Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Hei! Kysynpäs nyt täältä kun en netistä löytänyt vastausta.. Elikkäs omistan -70 vuojen kuplan ja olen miettinyt (tai ainakin haaveillut!) jos rakentaisi siitä sen makaavalamppuisen näköisen.Lähinnä minua vain kiinnostaa se, onko ko. operaatio miten suuri ja hankala? Vai meneekö osat kenties "pulttaa kiinni"- metodilla, vanhemmasta mallista pystylamppuiseen? Kaikki loksut, konepelti yms pitäisi tietty vaihtaa.. Tuleeko hitsaushommia tai muuta sellaista eteen? :) Quote Link to comment
-AP- Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Lokasuojat ja luukut kyllä vaihtuu bolt-on, mutta etu- ja takahelma pitää myös vaihtaa. Puskurin kiinnityksessä myös eroa edessä. Quote Link to comment
Guest gubbelsson Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Mjooh. Arvelinkin , että ehkä jotain tuon tyylistä olisi tiedossa :) Vielä kysymys, meneekö tollaiset "paksutolpan" etuovet pystylamppuun tai toisinpäin? Quote Link to comment
-AP- Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Jos tyydyt pelkkään lokasuojien vaihtoon ja ajat ilman etupuskuria, niin sitten homma on helpompi. Ovet sopii kyllä reikään, mutta lukon vastakappale välttämättä ei yhteen ovilukon kanssa. Ja sitten 'seos' vanhoilla lokareilla, lyhyillä luukuilla ja paksutolpan ovilla lienee sangen 'omaperäinen' ...? Quote Link to comment
Guest gubbelsson Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Jos tyydyt pelkkään lokasuojien vaihtoon ja ajat ilman etupuskuria, niin sitten homma on helpompi. Ovet sopii kyllä reikään, mutta lukon vastakappale välttämättä ei yhteen ovilukon kanssa. Ja sitten 'seos' vanhoilla lokareilla, lyhyillä luukuilla ja paksutolpan ovilla lienee sangen 'omaperäinen' ...? Joo, voisi olla aika erikoinen... Quote Link to comment
Tanhis Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Sellasia puskuri adaptereitakion on mun mielestä olemassa millä saa vanhan puskimen uudempaan kuplaan kiinni bolt-on. Quote Link to comment
jaraku Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 jos omistasin tuon 70 kuplan! möisin sen eteenpäin, ja ostaisin valmiin makavalamppuisen joko ajoauton tai projektin. niitä kyllä on ihan riittävästi tarjolla. pipo tiukasti päähän ja miettiin mikä on paras ratkaisu. ja täähän oli vaan mun mielepide/onnee projektiin. Quote Link to comment
Guest gubbelsson Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 jos omistasin tuon 70 kuplan! möisin sen eteenpäin, ja ostaisin valmiin makavalamppuisen joko ajoauton tai projektin. niitä kyllä on ihan riittävästi tarjolla. pipo tiukasti päähän ja miettiin mikä on paras ratkaisu. ja täähän oli vaan mun mielepide/onnee projektiin. Niin. Halvemmaksi se ainakin varmasti tulisi, sekä säästyisi "pilaamiselta" yksi pystylamppuinen ainakin. Quote Link to comment
Recommended Posts