Jump to content

-70 Kuplan modaus: pystylamppu->makaavalamppu?


Guest gubbelsson

Recommended Posts

Guest gubbelsson

Hei! Kysynpäs nyt täältä kun en netistä löytänyt vastausta.. Elikkäs omistan -70 vuojen kuplan ja olen miettinyt (tai ainakin haaveillut!) jos rakentaisi siitä sen makaavalamppuisen näköisen.Lähinnä minua vain kiinnostaa se, onko ko. operaatio miten suuri ja hankala? Vai meneekö osat kenties "pulttaa kiinni"- metodilla, vanhemmasta mallista pystylamppuiseen? Kaikki loksut, konepelti yms pitäisi tietty vaihtaa.. Tuleeko hitsaushommia tai muuta sellaista eteen? :)

Link to comment

Jos tyydyt pelkkään lokasuojien vaihtoon ja ajat ilman etupuskuria, niin sitten homma on helpompi. Ovet sopii kyllä reikään, mutta lukon vastakappale välttämättä ei yhteen ovilukon kanssa. Ja sitten 'seos' vanhoilla lokareilla, lyhyillä luukuilla ja paksutolpan ovilla lienee sangen 'omaperäinen' ...?

Link to comment
Guest gubbelsson
Jos tyydyt pelkkään lokasuojien vaihtoon ja ajat ilman etupuskuria, niin sitten homma on helpompi. Ovet sopii kyllä reikään, mutta lukon vastakappale välttämättä ei yhteen ovilukon kanssa. Ja sitten 'seos' vanhoilla lokareilla, lyhyillä luukuilla ja paksutolpan ovilla lienee sangen 'omaperäinen' ...?

 

Joo, voisi olla aika erikoinen...

Link to comment

jos omistasin tuon 70 kuplan! möisin sen eteenpäin, ja ostaisin valmiin makavalamppuisen joko ajoauton tai

projektin. niitä kyllä on ihan riittävästi tarjolla. pipo tiukasti päähän ja miettiin mikä on paras ratkaisu.

 

ja täähän oli vaan mun mielepide/onnee projektiin.

Link to comment
Guest gubbelsson
jos omistasin tuon 70 kuplan! möisin sen eteenpäin, ja ostaisin valmiin makavalamppuisen joko ajoauton tai

projektin. niitä kyllä on ihan riittävästi tarjolla. pipo tiukasti päähän ja miettiin mikä on paras ratkaisu.

 

ja täähän oli vaan mun mielepide/onnee projektiin.

 

Niin. Halvemmaksi se ainakin varmasti tulisi, sekä säästyisi "pilaamiselta" yksi pystylamppuinen ainakin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...