Guest jarza72 Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 Millä iskulla pitää ruveta lohkoa kairaan,lohkona as41?? Quote
mikko k Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Se riippuu siitä että mitkä kiertokanget tulee koneeseen. Kampi mahtuu pyörimään kyllä. Quote
DWL_Puavo Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Hitsatussa 74 kammessakin on tullut joskus pientä ahtautta ihan kammen kanssa kun limput oli jotenkin vähän leveämmät, tästä tosin on aikaa niin en muista detaileja. Mutta yleensä aftermarket-veiveillä vielä 76-78mm isku mahtuu pyörimään lohkoon koskematta, ja vakio-kiertokankiakin voi muokata siten että 78 mahtuu pyörimään ilman lohkon jyrsimistä. ...mutta se lohkon jyrsiminen vingulla on kyllä helppoa, sitä ei kannata suotta aristella :) (lohkoon koskemattomuus viittaisi myös siihen että meinataan käyttää vakio 85,5mm /1600cc pyttyjä tai max 88mm slip-in -pyttyjä. Tällöin koneistamattomaan lohkoon saa maksimissaan rakennettua 1,9 koneen (78 x 88). Puavo Quote
Guest jarza72 Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Hitsatussa 74 kammessakin on tullut joskus pientä ahtautta ihan kammen kanssa kun limput oli jotenkin vähän leveämmät, tästä tosin on aikaa niin en muista detaileja. Mutta yleensä aftermarket-veiveillä vielä 76-78mm isku mahtuu pyörimään lohkoon koskematta, ja vakio-kiertokankiakin voi muokata siten että 78 mahtuu pyörimään ilman lohkon jyrsimistä. ...mutta se lohkon jyrsiminen vingulla on kyllä helppoa, sitä ei kannata suotta aristella :) (lohkoon koskemattomuus viittaisi myös siihen että meinataan käyttää vakio 85,5mm /1600cc pyttyjä tai max 88mm slip-in -pyttyjä. Tällöin koneistamattomaan lohkoon saa maksimissaan rakennettua 1,9 koneen (78 x 88). Puavo No näinpä oli mullakin ongelma just tommosen akselin kans vuonna -95 kun edellisen moottorin kuplaan viritin :D Juu näin oli tarkotus tehä eli käyttää alkuperäistä sylinterikokoa,mut mut, ku meinaa nää suunnitelmat riistäytä käsistä ennenkuin pääsee puusta pitkälle :O Quote
vesav Posted October 29, 2012 Posted October 29, 2012 aftermarket 74 iskunen kampura ja AA:n I profiili kiertokangilla on ittellä ja siinä joutu ainaski ihan muutaman milli vinguttaa keskimäisen laakeripukin tuesta vauhtiksen puolelta... mutta tosiaan ihan pikku sipasun vaan... lohko kairattiin paksuseinäsille 90,5 sylintereille eli sama reikä ku 92 sylkyillä... mutta tosiaan ahdisti kampiakselin kylestä hienoisesti... Vesa Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.