Guest eemeli Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Hep. Nyt olis kohtuu joutuin tarvis irssitysjigille pääkaupunkiseudulla, taikka vähintään jigin mitoille/rakennusohjeille. Muutokselle olis tekijä, tarttis vaan sen jigin lainaan, pientä korvausta vastaan. Pistäppä YV taikka meilää eemeli . poysa ätwät gmail piste com -eemeli- Quote Link to comment
Tanhis Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Multa sais koko 1303 kopan pikkurahalla tai laikkaa paikanpäällä tarvitsemasi. Täs on vaan sellanen juttu että rauma ei oiken oo enää pk seutua. Quote Link to comment
Guest eemeli Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Hep. Pystyykö joku tekemään mulle ko. jigin? Sikäli kun pystyy, niin pistää YV taikka meiliä eemeli , poysa ät gmail , com ja tarjoaa: hinta, aikataulu sekä toimitus Espooseen. Hätätapauksessa myös sellanen skenaario, missä mä tulen jonkun pohjalevyn raadon perusteella tekemään jigin, voi myös olla mahdollinen, mutta sitten paikalta pitää löytyä myös kaikki tarvittavat työkalut ja materiaalit, koska omia ei enää tulipalon jäliltä ole, pahemmin materiaalejakaan. Jos jollakin on kuva, missä porauskuvio vääntösauvaputken pään reikien paikoista, ni siitä olis riemua kovin, voin ne "kannet" porata duunipaikalla valmiiksi. Ei o mistä niitä mittailla, enkä lapinnärhen avulla löytänyt. Ja tällä vissiin alkaa olla kiirus - jos jigiä ei lähiaikoina saa, niin projektin voi unohtaa. -eemeli- Quote Link to comment
PZQ Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Mä toimitin http://www.kuplapaja.com/ Jussille, made in ameriikkalaiset jigit. Tiedustele häneltä myykö/ lainaako/ hitsaako. -Pete- Quote Link to comment
Guest eemeli Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Hep! Asia järjestyksessä. Pikkuhiljaa jaksaa jo vähän hymyilyttääkin ;-) Paria varmistusta vaille että alkaa projekti tulevalla viikolla... -eemeli- Quote Link to comment
Recommended Posts