Jump to content

stefojen vuotaminen ja päittäisvälys


Guest mikko_leppänen

Recommended Posts

Guest mikko_leppänen

elikkäs kertoilinkin jo aikaisemmin täällä foorumilla että stefa vuotaa vauhtipyörän puolelta.koneen irroittamisen jälkeen huomasin että päittäisvälystä on jonkin verran. vauhtipyörästä kun kokeilee niin lonksaa ja erottaa selvästi että välystä on paljon (ainakin omasta mielestä). mutta tietääkö joku paljonka sitä välystä sitten saa olla selleen suurinpiirtein, ja onko miten iso homma vaihtaa runkolaakerit ja kiertokankien laakerit että kannattaako ite mennä vaihtamaan vai viedä koneistamoon laitettavaksi.

Link to comment

Nappaat jonkun joka on tollasen purkanut ja puratte sen vaikka yhdessä. Kiität itseäsi myöhemmin siitä että kunnostat kellarin

nyt etkä kesken kesän rientojen. Noi laakerit ja mahdollisesti tarvittava koneistus ei maksa maltaita. Sitten vielä vähä kireämpi nokka ni johan rokkaa taas.

 

Eihän siinä muuta mut jos ne välykset tarpeeksi kauan sielä pääsevät kasvamaan niin käy kun mun moottorille, sitä ei pystynyt enää koneistamaan (oli jo ainakin kertaalleen koneistettu). No, nyt tehään mulle kiuas niin että varmasti kestää ja toiveissa olisi muutama hevonenkin lisää.

 

Taas sitten toisaalta, riskitön elämä on tylsää... Joten jos haluat vähä enempi jännitystä reissuihin niin lätkit pannun

paikalleen ja kovaa ajoa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...