ARTO Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Auts, kirppukeskustelu lukittu ( ja näköjään nyt kokonaan poistettukin ), joten vapaastakeskustelusta suoraan tekniikkaosioon painoja. Aloitetaan varovaisesti ja iltamyöhällä lisää painolukuja. WBX kampiakseli + hihnapyörä. Vaakaan paiskattu lyhyt ja pitkäiset vakikammet ja yhdistetty peltisellä ja valurautaisella hihnapyörällä ja painoeroa enimmillää jo noiden kohdalla yli 2kg. Quote Link to comment
ARTO Posted March 30, 2013 Author Share Posted March 30, 2013 Wasserin runkokone ilman nesteitä eli on vauhtipyörä paikallaan ilman kytkinhiluja. Pakoputkistot/imupuoli kokonaan pois, samoin virranjakaja/laturi. Takatuet ja lohkon ulkopuoliset hilut poissa jne... Paino jää alle 75 kilon... täähän melkein leijuu ilmassa:) Voidaan toki laittaa yksittäisiä painolukemia jos jonkun irto-osan paino kiinnostaa. Quote Link to comment
Ketsa Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Lohkon paino turhat vesivaipat poistettuna? Quote Link to comment
-Alex- Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Eli mun täysalumiinen ilmamoottori on mahdollisesti keveämpi kuin wasseri... :) Noi nikasilit ja JE:t ovat tosikevyet.. Pitää punnita kun saa koneen kasaan. Vakiokoneen tarkka paino ilman apulaitteita? Voipi silti olla oma kone painavempi, lohkon takia. Quote Link to comment
ARTO Posted March 30, 2013 Author Share Posted March 30, 2013 Lohkon paino turhat vesivaipat poistettuna? En tiedä, ainakin laippojen kanssa paino oli lähempänä 25kg kuin 20kg. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.