Jump to content

Tamperelaiset huom!!!


Guest Tepi

Recommended Posts

Jankan mcdonaldsin pihassa seisoo semmonen sininen roadsteri kupla,josta on lähtenyt kilvet..Onko kellään tietoa kenen se on?Olisin halukas ostamaan kyseisen väksättimen..

Link to comment
Guest fgronlun

Lappu tulilasiin jossa puh.numero ja texti onko myynnissä!! tai maili osote jos pelkää häiriö soittoja! Ei nääs sen kummempaa! Niin on ittekkin tullu auto kerran ostettua!

Link to comment

Oon laittanut varmaan kuusi lappua siihen autoon ja ihan puh numeron kaa..Raussille: on ostohaluja mutta en viitsisi ruveta laittomuuksiin..On aika avoin paikka ja se mäkkäri on auki 24h..Ei huvita selitellä poliiseille..

Link to comment

kyseisen auton rekisterinumero on tai oli SIG-244, ja oli toissakesänä vielä hyvässäkunnossa. Se on mun siskon miehen vanha roadsteri. Ja sit semmonen tieto että se oli myynnissä kolmisenviikkoa sitten jossakin kuvallisessa autonmyynti lehdessä "klassikko" tai vastaavanlainen lehti. Ja pyynti oli jotain 4250e. Mutta jos jollain satuis oleen kyseinen lehti niin sieltä löytys ehkä nykyisen puh.nro.

Link to comment

Tuli ihan mielen kiinosta ajeltua Tampereelle katsoon kyseistä autoa. Toivottavasti joku todellakin pelastaa auton. Sillä voin sanoa että se on pohjaltaan ruosteeton ja ehjä, sillä se on tehty ilmeisesti helkutin hyvästä aihiosta. Ja sit siinä on ennen omistajan vaihdosta tehty kone täysin ja puhtia riitää. Tosin voi olla piloille poljettu "huollot". Mutta mun mielestä sen vois pelastaa jos jotakin kiinostaa. Sillä tuskin siitä tulis mitään mahdottomia yllätyksiä esiin. PS. toivottavasti joku saa omistajaan yhteyksiä ja väänettyä kaupat.

Link to comment
Autofakta haulla auto on tuon rekisterinumeron mukaan .....

 

 

Aika ajattelematonta ja moukkamaista käytöstä laittaa yksityisen henkilön tietoja nettiin. Verojen maksua myöten.

Vaikka tollasia tietoja jaetaankin aken toimesta(Toivottavasti ootte muistanu laittaa tietojenluovutuskiellon), niin järjen käyttö ja yksityisyyden kunnioitus on sallittua.

Jokainen saa tehdä ja säilyttää omaisuuttaan niinkuin haluaa.

Link to comment
Autofakta haulla auto on tuon rekisterinumeron mukaan omistaja Heikkinen Jukka Antero, Tampere...

 

 

Aika ajattelematonta ja moukkamaista käytöstä laittaa yksityisen henkilön tietoja nettiin. Verojen maksua myöten.

Vaikka tollasia tietoja jaetaankin aken toimesta(Toivottavasti ootte muistanu laittaa tietojenluovutuskiellon), niin järjen käyttö ja yksityisyyden kunnioitus on sallittua.

Jokainen saa tehdä ja säilyttää omaisuuttaan niinkuin haluaa.

 

Pyydän vilpittömästi anteeksi jos olen ajattelemattomuuttani loukannut jotain henkilöä. Minun tarkoitukseni oli vain auttaa kyseistä henkilöä joka on kiinnostunut kyseisestä ajoneuvosta... Olen täysin samaa mieltä siitä että saa tehdä omaisuudellaan miten huvittaa. Siitä ei minulla ole mitään sanottavaa.

Link to comment

Sorry Raussi, mut multa menee vähän ohi.

 

Yhden Iltasanoman ostin heinäkuussa lomalla ollessa. Joskus vuosia sitten oo ostanu Iltalehden ja noita muita mainitsemiasi en koskaan.

 

Mut miten se liittyy aiheeseen?

Link to comment
Guest Mika Raussi

Liittyy aiheeseen siten, että olisi tekopyhää tulla saarnaamaan Hebsterille jos itse tukisi päivittäin lehdistöä, joka toimii ihmisten yksityisyyttä kunnioittamatta.

 

Lähinnä vaan piti varmistaa, että lihan syömistä moralisoivalla tyypillä ei ole nahkahattua päässä. (esimerkki)

Link to comment

NO tepi tuliko mitään selvyyttä kyseisen auton suhteen. Ja oletko saanut yhteyksiä omistajaan. sillä minua kiinostais kovasti tietää, että onko roadsteri saanut kunnon kodin. Eikä mäkin piha maan. Kyseinen autohan on ollut yleisesti myynnissä. jopa puhelin nro:n kera. Joten tässä oli tarkoitus auttaa Tepiä saamaan yhteys nykyiseen omistajaan. Eikä loukata ketään eikä kenenkään periaateita/ henkilöllisyytä. Mutta toivottavasti nykyinen omistaja on saanut volkkarin myytyä, kuten oli tarkoitus ja uusi omistaja mukavan harrastuksen???

Link to comment
  • 5 months later...

Omistajaa en koskaan tavottanut... osotteestaan tai muusta... mutta Treen kaupunki möi... Eli koti on sinisellä avolla... Kiinnostais se jonka siskon miehen peli se oli... et mikä mylly siinä on... Olen uus vokkelon omistaja... 1300 on papruis mut...

Link to comment
äkkiäkös ton purka aja mittaa. samalla selvii mitkä paikat tarttee huoltoo ja kesän voi sit ajella ilman sitä kuuluisaa kylmää rinkiä assin alla

 

JOO.. suunnitelmis on nyt lähiaikoina laittaa kone pöydälle ja pistää palasille kun se sattumoisin puuttuvan takapellintakia oli pystyimut sadettakohti syksyn ja talven... ja se etuumpio pitäis löytää.. siin on semmoset etuvalot missä on se parkki siinä kromireunuksen alareunas.. et jos jollaki on semmonen umpio... ja penkit oli pikkasen vaihdon tarpees... maalipintaan en vielä tie koskenko vai annanko asian kypsy kesän ja haen teiltä väri virikkeitä ;)

Link to comment
  • 2 years later...

olis järkevämpää kysyä siltä mcdonalsin myyjältä että kuka ton tohon jätti ja kysyy et millon ja kysyy että saako viedä pois ja jos se sanoo et se on ihan sama niin jos siitä joku tulee sanoon jotain niin sanoo että se on kuule seisonu siinä kauan että sanoo kuka ny haluais kattoo sitä 50v siinä ruostumassa että pakkohan sille on jotain tehä. ja jos ei siihen oo avaimia niin hankkii jostain käytettynä virtalukon jostain nettivaraosasta.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...