Rofa.com Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Olikos T2 vetokoukku kiinni puskurin kiinityspulttien alla? Muistini mukaan on. (Jos on muistini mukaisesti niin olen kiinnostunut myös ostamaan kyseisen osan.) Quote Link to comment
multanen Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Olikos T2 vetokoukku kiinni puskurin kiinityspulttien alla?Muistini mukaan on. (Jos on muistini mukaisesti niin olen kiinnostunut myös ostamaan kyseisen osan.) Mulla on semmonen koukku missä tuli koko puskuri mukana. Eli nuihin samoihin kiinnikkeisiin tuli, pulteilla runkopalkkien takaosaan. On muuten hyvä ja siisti koukku tommonen puskurillinen. Quote Link to comment
-MITO- Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Itellä on kanssa -76 pallossa semmonen. Quote Link to comment
Guest Mikko Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Olikos näissä joku ikäraja, jota vanhemmissa vehkeissä saa olla omavalmistekoukku? Mitä TI-koukulta vaaditaan noin niinkun katsastusmielessä? Quote Link to comment
Racing Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Eipä kukaan kysele mitään varmaan...Enää kun ei tarvitse muutoskatsastaa. Parhaat mitä olen nähnyt on ollut 73 kuplassa takapuskurin keskelle kahdella 10mm pultilla kiinnitetty pultattava koukku... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 2002 ja uudemmissa pitää olla CE-hyväksytty koukku, mutta sen vanhempia ei tarvii katastaa. Kuulaa ei edelleenkään saa tehä ite ja sähköt pitää toki olla kunnolla, niinkun kaikki muukin. Poliisi voi lähettää konttorille. Just tein omaan mazdaan irrotettavan koukun ja kävin konttorilla kyselemässä, että eikö tosiaan tarvii katsastaa. Hyväntahtonen inssi tuli pahalle katselmoimaan, että onko se hyvä. Sano vaan, että ei mitään hätää kun on tukevampi kun monet tarvikekoukut. Quote Link to comment
Kujis Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Tuli ajankohtaiseksi, olisko kelään kuvaa moisesta koukku/puskuriyhdistelmästä, lähinnä se koukunkohta. Hyllystä löytyy kyllä latta.. kulmaa.. ym tarvikkeet. Quote Link to comment
Guest scurri Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 eli jos löytyy koukku nii senku iskee kii vaa ja eiku menoks kuhan tieteenki laittaa sähkötki? Quote Link to comment
-AP- Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Kiinni vaan, käyttäjä vastaa siitä että rakenne on turvallinen ja asianmukainen. Quote Link to comment
Recommended Posts