Guest Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 Onkos kellään käynyt niin että Compufire tai Accu-fire kärjetön sytkä on alkanut temppuilemaan moottorin lämmettyä? Siirtää sytkää mihin sattuu, jopa 10 astetta pieleen.. käy huonosti, tyhjäkäynti heikko, ei ota kierroksia puhtaasti vaan rykii. Jäähdyttyään hetken moottori sammutettuna luukku auki, toimii taas hyvin kunnes lämpenee uudestaan muutaman kilometrin ajon jälkeen ja alkaa rykimään? Vai olisko puolassa jotain? Molemmat käyvät tässä esimerkkiautossa hiukan normaalia kuumempana, tiedän jo että konehuone ei saa tarpeeksi raitista ilmaa. En ole itse moiseen törmännyt, mutta joskus uudemmissa autoissa tehdasvalmisteinenkin Hall-anturi jakajan sisällä alkaa temppuilemaan juuri noin, kun se alkaa menemään rikki. Jan Quote Link to comment
Tomppa Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 Tuollaista on esiintynyt silloin, kun puolassa tai itse kärjettömässä on ollut jotakin häikkää. Yleensä vika on johtunut puolasta jossa on väärät arvot kärjetöntä varten ja esimerkiksi juuri Compu/Accufire ovat kohtuullisen arkoja puolan suhteen. Yhden puolan olen myös Pertronix Ignitorilla tappanut... Quote Link to comment
-tipi- Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 No nyt löyty oikee topikki, mulla on aikalailla sama ongelma kuin Bugfuelillakin. Minkälainen puola pitäisi olla? Quote Link to comment
Tomppa Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/2015-kärjetön-sytytys-bosch009/ Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.