metake Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Pitäis löytää 5 mm:n korokerenkaat 92 pytyille, tai mieluiten 4.8. En löytänyt kuin 4.5 ja 5.5, mutta en tuolta väliltä. 4.5:lla jää dekki 0.7 mm:iin ja se lienee turhan vähän.. Tietääkö joku missä olisi 5 mm:n korokkeita, vai mennäänkö useammalla prikalla? Quote Link to comment
JM Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Paikallinen sorvaamo auttanee. Quote Link to comment
metake Posted September 12, 2013 Author Share Posted September 12, 2013 Itse joskus työkseni sorvanneena, voisin sanoa että melko inhottava sorvattava jos meinaa saada tasapaksun ja vielä pysymään muuten mitoissaan. Paksummasta saisi toki hiomakoneella tehtyä ohemman, mutta äkkiseltään tulee hintoihinsa sekin. Quote Link to comment
Jope Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Itse olen jatkanut sopivaksi paperitiivisteellä pytyn ja lohkon väliin. Quote Link to comment
JM Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Itse olen jatkanut sopivaksi paperitiivisteellä pytyn ja lohkon väliin. Olet laittanut useamman paperitiivisteen pytyn ja kampikammion väliin? Onko moinen toiminut miten hyvin ja kuin paljon on vuotanu öljyyä? Quote Link to comment
mikan Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Löytyiskö sopivaa yhdistelmää, jos laittaisi pytyn alle korotusrenkaat ja sitten pytyn ja kannen väliin kuparirenkaat? t. Mika Quote Link to comment
Guest Pesone Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Miul ois tasohiomakone käytössä, voi jotain pientä nimellista korvausta vastaan noi hoitaan oikeaan mittaan jos haluat. Quote Link to comment
SimpleMan Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Tiivistepapereita arkkeina esim motonetista löytyy 0,25, 0,50, 0,80 ja millistä paperia. Niistä itse leikkaamalla tulee käypäset tiivisteet. Tossa täytyy kokoonpainuminen kiristettäessä ottaa huomioon. Mutta esim. 4,5mm prikka ja 0,50 paperista sille tiiviste kaveriksi niin päästään varmaan aika liki 4,8 milliä kiristettynä... Quote Link to comment
metake Posted September 13, 2013 Author Share Posted September 13, 2013 Paikallinen sorvaamo auttanee.Itse joskus työkseni sorvanneena, voisin sanoa että melko inhottava sorvattava jos meinaa saada tasapaksun ja vielä pysymään muuten mitoissaan. Kävi pieni ajatusvirhe tässäkin, kun ajattelin vain että paksummista renkaista sorvaisi hiukan pois, jota pidin mahdottomana, mutta nämähän olisi tietysti kannattanut putkesta sorvat kokonaan uudet, jotka tietysti olis hoitunut helpolla. Tämä asiaa järjestyy tällä kertaa kuitenkin niin, että vaihdan matalammalla tappikorkeudella olevat männät, jolloin selviää muutaman kympin shimmauksella. Kiitos kaikille apuaan tarjonneille. Quote Link to comment
Jope Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Itse olen jatkanut sopivaksi paperitiivisteellä pytyn ja lohkon väliin. Olet laittanut useamman paperitiivisteen pytyn ja kampikammion väliin? Onko moinen toiminut miten hyvin ja kuin paljon on vuotanu öljyyä? Paraimmillaan 3 eri paksuista paperi/pahvi tiivistettä, tietysti pieni kokoonpainuminen. Näillä saatu sopiva deck/puristus. Quote Link to comment
Recommended Posts