Guest Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Pitäs purkaa 1303 peltikorille... Muutama vinkki olisi tarpeen. Onko fiksua irrottaa kone ensin vai voiko tiputtaa laatikon kanssa? Mites ne latat (oliko niissä jotain erikoista (jännitys?) kun irrottaa?) Laatikon kiinnityskohdat? Etuakseli + tolpat? Rattiakseli? Koetaulu? Ikkunat? Paljon painaa tyhjä peltihylsy? Siinäpä ne taitaa olla tärkeimmät... Kiitos vinkeistä! Tämä kyseinen tapahtuma tehdään tulevana viikonloppuna Joensuussa... jos jollain on vähän auttavaa kättä niin kahvit keitetään:D Harri Quote Link to comment
tuomas56 Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Eiköhän sen aina purettua saa. Kasaus onkin sitten eri juttu. Missäspäin joensuuta sie sitä purat ?? Vastaa vaikka mailiin tuomas56@yahoo.com Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 eikös harri sulla ollut kori hitsattuna pohjalevyyn kiinni? Vai puratko jotain toista? Quote Link to comment
Guest Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Seppo, jep niin on..... Pilkossa ajattelin pistää auton osiksi... katsotaan mitä sitten seuraavaksi seuraa.... Meiliä en pysty käyttämään... mut tekstarilla tavoittaa 040 555 5195 Quote Link to comment
Ketsa Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Itte väänsi 03 möhkön koria irti hampaat irvessä, kunnes äkkäsin viimmeiset kiinnityspultit jonkin peilelätkän/lätkien alta sieltä vararengaskotelosta. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Itte väänsi 03 möhkön koria irti hampaat irvessä, kunnes äkkäsin viimmeiset kiinnityspultit jonkin peilelätkän/lätkien alta sieltä vararengaskotelosta. Tuttu tilanne 1302:n kanssa... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.