VW-63 Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Markkinoilla näyttäisi olevan useiden eri valmistajien T1 runkolaakereita. Onko vaihtoehdoissa eroja laadullisesti tai materiaalillisesti? Kokemuksia tai tuote speksejä? Hakusessa olisi runkolaakerit, jossa kaula std, lohko +1.5...+2 ja laippa 21 tai 20. Sintermetal:n laakereissa näyttäisi olevan kattavin koko valikoima, josta nuo vaihtoehdot löytyisivät. Onko kokemuksia? Löytyykö joltain valmistajalta T1 runkolaakereita teräsrunkoisina? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Mie oon käyttänyt ongelmitta Mahlea, Kolbenia ja Silverlineä. Clemex (nykyään ilmeisesti Mahlen omistuksessa) ja Sintermetal miulle tuntemattomia. Noista miun käyttämistä ei tosin mikään ole ollut lohkon puolelta noin rajusti ylikokoinen. Quote Link to comment
VW-63 Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Mie oon käyttänyt ongelmitta Mahlea, Kolbenia ja Silverlineä. Clemex (nykyään ilmeisesti Mahlen omistuksessa) ja Sintermetal miulle tuntemattomia. Noista miun käyttämistä ei tosin mikään ole ollut lohkon puolelta noin rajusti ylikokoinen. Laakerit olisivat tulossa aarporattuun wasserin lohkoon. Siksi noin suuri ylikoko. Sintermetal:lla näytti olevan ylikokoja aina +4.0 asti, mutta mikä mahtaa olla Argentiinalainen "laatu":) Quote Link to comment
VW-63 Posted November 8, 2013 Author Share Posted November 8, 2013 Minkä valmistajan laakereissa on 2. laakerissa öljyura laakerin sisäpuolella ja missä ulkopuolella? Osatoimittajilla kun näyttää olevan pääasiassa samat kuvat riippumatta valmistajasta, joten niistä sitä ei aina voi tietää. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.