Guest 1300cc Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 laitan 1300 koneeseen 1600 sylinterimäntä sarjan ja koneistan kannet laitan isomman kaasarin 40mm, mitä muuta kannattais tehä? Quote Link to comment
Guest Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Varmaan nokka kannattas vaihtaa samalla! Quote Link to comment
Ketsa Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Vauhtipyörä kevyemmäksi ja 200mm kytkin. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Kärjetön sytkä, boschin sininen puola, kansien porttaus, käärmeenpesä imusarjan lämmityksen liitännöillä ja mahd. doghouse-puhallinkoppa / -öljynjäähdytin jos ei jo ole. Kaikki moottoritilan pellit ja tiivisteet paikoilleen. Öljynsuodatuksestakaan ei haittaa ole, toteutustapoja joko fullflow (noin 100-150e) tai suodatinpumppu (40e?). Tuolle 200mm kytkimelle pariksi perus-"hd"-paineasetelma a.k.a Sachs sport. Itte jos tekisin niin jättäisin sen keskikaasarin joko vakio-solex 30/31/34:iksi tai satsaisin nurkka-1-kurkkuisiin Brosoleihin tai vastaaviin (esim. dellorto frd). Puavo @ dwl Quote Link to comment
Guest Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Miulta löytys suodatinpumppu! Quote Link to comment
Guest veewee Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Miulta löytys suodatinpumppu! paljonko pyydät? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.