Guest kuplapower Posted October 18, 2005 Posted October 18, 2005 kertokaapas viisaammat saanko vaihdettua eturunkopalkin pohjan irroittamatta koko etuaksilaa ja runkopalkkia. esim hc:lla on myytävänä se pohja erikseen mut äkkiä katsottuna näytti että pohja ja itse runkopalkki on yhtenäinen Quote
Hebster52 Posted October 18, 2005 Posted October 18, 2005 Tämän palan kyllä periaatteessa saa vaihdettua irrottamatta korista mutta helpommin pääset irrottamaan vanhan ja hitsata uuden jos on irti korista... Quote
Racing Posted October 18, 2005 Posted October 18, 2005 Yleensä se tahtoo olla pehmee akselin altakin.... Quote
Guest kuplapower Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 jep jep, niin vähän arvelinkin. ei kait se niiin kova homma ole irrottaa se koko runkopalkki. kiitosta vaan vaan vastauksista Quote
Hebster52 Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Tämmöinen on hyvä olla jos meinaa irrottaa koko runkopalkki... Quote
Guest Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 mihes toi tulee kii hitsauksen ajaksi?? ite otin vaa mitat ennen irrotusta.molemmilta puolin sekä ylä et ala putkesta,joka pirun suuntaan ylös,alas, eteen, taakse ja jokaseen mahdolliseen kohtaan,ehkä se uus meni ees sinne päin??siis tän tein koria irrottamatta ei ehkä paras mut noin nyt kuitenkin on. Quote
Guest Mika Raussi Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Eipä se edes niin justiinsa oo, että miten sen kaulapalan sinne laittaa.. Tosin vituttaa miuta nyt kun keulapala on vinossa ja etuakseli sit samalla ihan päin hemmettiä. Sit voi vaan miettiä, että missä vaiheessa se on kääntyny kun se on ollu paikallaan koko ajan. Tosin etuakselikin on vähän väärä. Quote
Guest Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 katellaan sit joskus miten onnistu kun akseli taas paikallaan.ei kyl mielestäni voi mennä kovin paljon päin persettä,jos kerran kaikki mitat täsmää ja niitä otettu joka suuntaan ja joka paikkaan!!en kyl väitä et ei ois ollu helpompi ilman koria. VARMASTI OIS OLLU helpompi ja parempi ilman koria tehä toi mut kun ei aina jaksa ja viitsi! Quote
Hebster52 Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Tuossa kyseinen mokkula tekemässä työtään. Se on rakennettu Volkswagenwerkin piirrustusten mukaan. Tämä on suunniteltu niin että sillä saa vaihdettua sekä pallonivel että olkatappiakselin keulapalaa. Vaihdekepit on eripaikoissa kyseisillä eri malleilla, ja tämän jigin taka kiinnityskohta on vaihdekepin pultti. Oon kyllä nähny muitakin malleja joita voidaan käyttää irroittamatta koria. Quote
Guest Mika Raussi Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Turvallisen näkönen työympäristö ainakin.. Oisko kannattanu ottaa vaikka jerrykannullinen bensaa vielä viereen? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.