P_Valtonen Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 (edited) Hellow taas Heinolasta :) Kattelin tuossa vanhoja projekti juttuja, ja huomasin että liitettyjen kuvien (Attached Thumbnails) tekstit ei näy. Eli noihin kuviin liitetyt tarkennus tekstit näkyy vasta kun klikkaa itte kuvan auki. Olisko tässä(kin) jutussa mahdollisuus palata vanhaan systeemiin? Esim täällä lootakasaus jutussa, on kuvissa paljonkin tarkentavaa dataa, joka jää juttua lukiessa piiloon (ellei klikkaa joka kuvaa erikseen auki) http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/16946-salainen-laatikkokasaus-tapahtuma-lahdessa/ T: PessimistiPetteri Edited January 24, 2014 by P_Valtonen Quote Link to comment
Pepe Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Öö missä kuvassa sellainen tarkennusteksti on? Mä en löytänyt kuin tiedostonimiä Quote Link to comment
NordBling Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Nykynen kuvasysteemi on reilusti parempi, isot kuvat ei levitä koko ketjua metrin levyseks ja kuvia ei tarvi muokata ite, ketjut latautuu noeemmin jne 1 Quote Link to comment
Pepe Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Aattelinki et pitääkö laittaa äänestys siitä, että palataanko siihen "kuvat tulevat isona suoraan ketjuun" -tyyliin. Sillon taitaa ehkä näkyä tiedostonimet kuvan alla. Nordbling ei ainakaan halua. Itsekin tykkään enemmän tästä nyt käytössä olevasta mallista. 2 Quote Link to comment
multanen Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Ainakin mulla näkyy "tarkentava data" kun jättää kursorin hetkeksi thumbnail-kuvan päälle. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted January 25, 2014 Author Share Posted January 25, 2014 Ainakin mulla näkyy "tarkentava data" kun jättää kursorin hetkeksi thumbnail-kuvan päälle. Perskules! Kokeilin samaa aikasemmin, mutten pitäny kursoria tarpeeksi kauan aikaa paikallaan. Eli vedän aiheettoman rutinani tästä aiheesta takasin, toi kursori näyttö OK (ja se on OK että kuvat o pikkusena,jos tästä tulee äänestystä) Quote Link to comment
Recommended Posts